kamp

  • 20 July 2020
  • 4 reacties
  • 182 Bekeken

Badge

ik ga over een maand naar kamp heeft iemand nog tips of ervaringen om te delen? dan kun je dat hier vertellen.


4 reacties

Hallo anoniemmer :)

Ik ben 2 jaar geleden naar een zomerkamp geweest. Het was voor jongeren maar de meeste jongeren waren 16-18 jaar oud en ik was toen 11… En dan vondt ik het natuurlijk heel erg voortrekken dat hun dan om 0:00 etc naar bed moesten terwijl ik om 21:00 ging terwijl zij nog lekker chips etc zaten te kanen moest ik naar bed… 

Een kamp met leeftijdsgenoten voor school was best leuk. Wel meerdere malen dat de leraren naar onze kamer kwamen omdat wij niet gingen slapen en wakker bleven tot 1:00-2:00. Opstaan natuurlijk strikt om 7:00… Uitslapen was er dus niet bij. Dat kamp was van 3 jaar geleden met school.

-TheMightySlayer <3

Niet echt, have fun. Doe wat je zelf leuk vind en ga geen dingen doen omdat anderen dat ook doen.

Reputatie 2
Badge +1

hey

vooral lol hebben en er voor zorgen dat je eerder wakker bent dan de begeleiders want die willen nog wel eens vervelende manieren hebben om je wakker te krijgen ;)

have fun! 

Heyy

Ik ben aantal jaar geleden mee gwst met de chiro. Was echt leuk! Als ik eraan terugdenk moet ik nog lachen! 

Maak je geen zorgen, word pure Fun!

Groetjs

Reageer