Vraag

jongens vrienden

  • 27 June 2020
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi! Het is dus helaas uitgegaan met mijn vriendje Maar ik ben sowieso nog vrienden met hem maar ik heb ook andere jongens vrienden, eentje app ik nu best vaak mee maar ik vind hem niet leuk maar gewoon als vrienden en we gaan morgen bij hem zwemmen met z’n tweeën Maar heb het tegen niemand gezegd of zo want dan gaan ze weer zeggen dat we fix hebben Enzo ik heb Ook tegen mijn moeder gezegd dat er nog meer kinderen meeneemt zodat ze niet allemaal vragen stellen want dat is gewoon irritant maar wat vinden jullie eigenlijk van jongens vrienden en hoe kan ik dit een soort van oplossen of verminderen?


2 reacties

Hey hallo

Ik ben zelf een jongen en grotendeels van m'n goeie vrienden zijn meiden. 2à3 jaar geleden had ik een best friend, was een meisje, en i swear ik had leven gegeven ervoor als het nodig was. Iedereen zaagt wel altijd van '' je hebt e crush op haar'' nouwja was lekker niet zo maarja dikke boeie.  Was allemaal hartstikke leuk tot ze me kut vond maarja , that's life!

Ik vind het zelf helemaal prima, meiden als vrienden hebben. Het is gewoon eens anders. Meiden hebben een andere kijk op eventuele problemen. Net zoals Jongens dat hebben bij meidenproblemen. Ik vindt het win-win-situatie!

Mijn ouders vonden het ook altijd raar trouwens,  vraag me vooral niet waarom. Ouders denken vgm gwn onmiddellijk dat er liefde is terwijl dat niet zo is…

Groetjs!

Hoi Laram,

Ten eerste: vrienden hebben van het andere geslacht is echt totaal niet erg! Ik vind het zelf eigenlijk wel leuk omdat je met meiden altijd praat over jongens, kleren, make-up etc, maar met jongens praat je toch over hele andere dingen. 

En ja dat je vriendinnen zeggen dat je fix met hem hebt slaat echt helemaal nergens op. Meestal zeggen ze dat juist omdat ze jaloers zijn. Ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je geen fix met hem hebt. Klinkt heel simpel maar ze houden er echt wel een keer mee op als ze inzien dat je gewoon vrienden met hem bent. En ook al vind je hem misschien toch wat leuker dan alleen vrienden, dan is dat totaal niet hun zaak en moeten ze zich er niet mee bemoeien. 

Ik zou gewoon zeggen: ga lekker met hem zwemmen en afspreken en denk er niet aan wat andere mensen vinden of zeggen. Het is jou leven en jij bepaald met wie je vrienden wilt zijn!

Groetjess!

Reageer