Vraag

jongen ritmische gymnastiek

  • 24 August 2020
  • 10 reacties
  • 167 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Kan een jongen ritmische gymnastiek doen?


10 reacties

Heyy

Tuurlijk! Lekker doen wat je wilt, je doet er niemand pijn mee dus waarom zou het niet mogen/kunnen?

Als jij dat graag wilt doen moet je dat zeker doen!

Groetjs

Hoewel het feitelijk minder vaak voorkomt, is het zeker een mogelijkheid. Dus als je dat zou willen, het kan. 

Natuurlijk kan dat!

Tuurlijk, 

inprincipe kunnen beide geslachten hetzelfde bij alles, behalve als het neerkomt op lichamelijke dingen zoals zwanger raken en alles in die richting.

mannen en vrouwen zijn hetzelfde, het enige wat onderscheid maakt tussen die twee is de lichaamsbouw :)

Mannen kunnen ook zwanger raken, maar dan zijn ze ofwel intersex ofwel transgender.

Anyways, da's weer iets heel anders, maar wilde het wel ff melden.

Tuurlijk, waarom zou dat niet kunnen?

Mannen kunnen ook zwanger raken, maar dan zijn ze ofwel intersex ofwel transgender.

Anyways, da's weer iets heel anders, maar wilde het wel ff melden.

Ja sorry, maar ik dacht dat word een beetje moeilijk uitleggen in een klein bericht, zeker met mijn uitlegskills :P

Badge

Natuurlijk kan dat! Iedereen die er wat over te zeggen heeft meteen droppen uit je leven :)

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Tuurlijk kan dat! Je moet gewoon doen wat je zelf leuk vindt, en als dat ritmische gymnastiek is moet je er gewoon voor gaan!

Ik wens je veel plezier!

XOXO

~BreezyOcean 

Badge

Ik zou doen waar je zin in hebt tis vast super leuk en dan de vraag is doe je graag iets wat je leuk vind of niet :) dat is wel een makkelijk andwoord toch.

Groetjes-Maris

Reageer