Is het oké om adres gegevens van BNers te misbruiken?

  • 18 June 2022
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Badge

Beste lezer,

Ik ben Rosalien. En ik houd ervan om adressen van BNers in te vullen om hier offertes en rekeningen naar te sturen. Is dit oké? Ik heb dit al zeker bij 3 BNers gedaan.

Met vriendelijke groetjes


Rosalien069 <3


4 reacties

Nee, dat is niet normaal. Hoe zou jij het vinden als iemand jouw adresgegevens misbruikt om allerlei rekeningen te sturen? Ik zou het zelf namelijk niet bijzonder waarderen als mijn adresgegevens worden misbruikt voor dat doeleinde. 

Daarnaast, het is een bijzonder vreemd tijdverdrijf om mee bezig te zijn. Je kunt beter andere activiteiten ondernemen dan adresgegevens van BN'ers te misbruiken.

Reputatie 7
Badge +7

Nee, volgens mij is dit fraude en dat is zeer strafbaar. Hou heer a.u.b onmiddellijk mee op.

Badge

Nee, dat is niet normaal. Hoe zou jij het vinden als iemand jouw adresgegevens misbruikt om allerlei rekeningen te sturen? Ik zou het zelf namelijk niet bijzonder waarderen als mijn adresgegevens worden misbruikt voor dat doeleinde. 

Daarnaast, het is een bijzonder vreemd tijdverdrijf om mee bezig te zijn. Je kunt beter andere activiteiten ondernemen dan adresgegevens van BN'ers te misbruiken.

Maar deze zetetn ze toch zelf online door bekend te zijn?

 

Dat iemand bekend is betekent niet dat je hun of wie dan ook mag misleiden, door rekeningen te sturen. 

Reageer