Is Formule 1 nu gratis op SBS9/viaplay?

  • 6 April 2024
  • 12 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi iedereen,

 

ik hoorde van de week dat je nu gratis Formule 1 kan kijken op het (oude) kanaal van SBS9 en dat het nu viaplay heet.

Gisteren zag ik al iets, maar dat was alleen vooral een hoop gouwehoer haha.

Ik heb nu net zitten wachten tot de kwalificatie (om 13.00 uur) gaat beginnen en ik heb iig beeld, dus das wel fijn.

Sinds viaplay is begonnen en hesgoal (dat was een beetje illegaal haha, maar half Nederland keek daar na en ik ook )  gestopt is heb ik alleen maar naar de samenvatting op NPO of VRT gekeken., want wij hebben geen viaplay abo'. Ik vind het dus wel leuk dat we nu weer gratis kunnen kijken op dit kanaal.

Ik weet alleen niet of je nu ook gratis naar de race kan kijken op zondag.

Weet iemand dat toevallig of moet ik gwn wachten tot morgenmiddag 13.00 om er zelf achter te komen….

Btw, de kwalificatie uitzending is vanmiddag van 13.00 tot 15.55 uur ….. en het is lekker weer, dus ik ga niet die hele uitzending kijken. Ik neem 'm maar op, denk ik en ga vanavond ofzo wel even doorspoelen en alleen de echte kwalificatie kijken.

 

Ik ben dus benieuwd wie ook kijkt en of iemand dus weet of ik (en jullie) dus gratis naar de race op zondag kan kijken.

 

Fijn weekend iedereen.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 


12 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hii!

Ik kijk ook af en toe F1 samen met mijn broertje en ouders! Vooral mijn broertje is erg fan! Wij hebben de F1TV app samen met onze ouders dus ik kijk nooit via Viaplay. Heb me er dus even in moeten verdiepen want wist überhaupt niet eens dat Viaplay SBS9 heeft overgenomen haha😅

Volgens mij is de race morgenmiddag ook gratis om 13:00 te bekijken via SBS9 dat lees ik tenminste op het internet. Dan kijk je het niet live natuurlijk dus als je spoilers dan wilt voorkomen moet je ff niet op internet kijken. Je komt er morgenmiddag vanzelf achter denk ik😉

Groetjess van ItsJustMe :)

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ItsJustMe ,

 

Hii!

Ik kijk ook af en toe F1 samen met mijn broertje en ouders! Vooral mijn broertje is erg fan! Wij hebben de F1TV app samen met onze ouders dus

Ok, nice die app

 

ik kijk nooit via Viaplay. Heb me er dus even in moeten verdiepen want wist überhaupt niet eens dat Viaplay SBS9 heeft overgenomen haha😅

ik weet ook net precies hoe het zit, maar ik begreep eerder dat het omgekeerd was. Dat Talpa (van John de Mol) of Viaplay heeft overgenomen of er mee samenwerkt…. weet niet precies hoe en wat

Maar, dankjewel voor het nazoeken

 

Volgens mij is de race morgenmiddag ook gratis om 13:00 te bekijken via SBS9 dat lees ik tenminste op het internet. 

ik zie het ook staan in de app van de tv provider dat de wedstrijd van 13.00-17.44 is en morgenavond om 22.37  is er ook nog een samenvatting van een uur...dan zal er wel veel over gepraat worden met een klein beetje beelden….

 

Dan kijk je het niet live natuurlijk dus als je spoilers dan wilt voorkomen moet je ff niet op internet kijken.

bedankt voor de tip. Ik loop al een hele morgen lalalalala te zeggen en ik heb mijn oortje in met muziek als ik in de buurt van iemand kom en ik kijk de hele tijd naar de grond om niet toevallig iets op tv of internet over de race te zien 😂

Het is in Japan en de race is al om 6.00 uur NL tijd en dan slaap ik nog, denk ik. Ben jij of je broertje wel opgestaan om de race te kijken?

 

Je komt er morgenmiddag vanzelf achter denk ik😉

ja, dat denk ik ook wel

 

Dankjewel voor je reactie en voor het opzoeken 👍

Dat vind is sws lief.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

PS ik wilde het gisteravond nog sturen, maar ik was te laat om het te posten….

PPS ik ga pas nieuwe reacties checken na de race, denk ik voor het geval iemand voor een uur of 17.00 vanmiddag toevallig iets zegt over de uitslag hahaha

Reputatie 7
Badge +5

Hii!

Ok, nice die app

Ja is een fijne app die werkt erg goed! Je kan ook onboards bekijken enzo dus is wel gaaf. 

ik zie het ook staan in de app van de tv provider dat de wedstrijd van 13.00-17.44 is en morgenavond om 22.37  is er ook nog een samenvatting van een uur...dan zal er wel veel over gepraat worden met een klein beetje beelden….

Dan zal het denk ik wel worden uitgezonden! Ben benieuwd :)

bedankt voor de tip. Ik loop al een hele morgen lalalalala te zeggen en ik heb mijn oortje in met muziek als ik in de buurt van iemand kom en ik kijk de hele tijd naar de grond om niet toevallig iets op tv of internet over de race te zien 😂

Goed oppassen idd want voor je het weet hoor of lees je er wat over haha! Ik zeg je niks🤫

Het is in Japan en de race is al om 6.00 uur NL tijd en dan slaap ik nog, denk ik. Ben jij of je broertje wel opgestaan om de race te kijken?

Mijn broertje doet dat wel dus die had een wekker gezet voor de race. Hij moet dan stil doen van ons, maar hij is zeg maar het tegenovergestelde van stil dus hij maakt mij altijd wakker met zijn gerommel😅

Begon om 7 uur en was gelijk rode vlag dus toen ik uit bed ging had ik niks gemist!

ja, dat denk ik ook wel

Laat je nog weten wat je van de race vond?😄

 

Dankjewel voor je reactie en voor het opzoeken 👍

Dat vind is sws lief.

 

Geen probleem👍😉

PS ik wilde het gisteravond nog sturen, maar ik was te laat om het te posten….

PPS ik ga pas nieuwe reacties checken na de race, denk ik voor het geval iemand voor een uur of 17.00 vanmiddag toevallig iets zegt over de uitslag hahaha

Maakt niet uit hoor kan gebeuren! Ik hoop dat je het een leuke race vind/vond!👍

Groetjesss van ItsJustMe :)

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ItsJustMe ,

Hii!

Ja is een fijne app die werkt erg goed! Je kan ook onboards bekijken enzo dus is wel gaaf. 

 

wow, echt cool, maar kijk je dan de race op tv en die extra dingen op je phone of wat? Ik bdl, anders kunnen anderen de race niet meer volgen als jij onboard wil kijken ofzo

 

Dan zal het denk ik wel worden uitgezonden! Ben benieuwd :)

ja, ik had gelijk beeld van begin tot het eind. Weet niet of dit nu was omdat het de eerste race was sinds dat Talpa met viaplay samen werkt…. misschien  kun je alleen gratis kijken als het geen rechtstreekse uitzending is, idk. Ik hoop over 2 weken de volgende race ook weer gratis te kunnen zien…

 

Goed oppassen idd want voor je het weet hoor of lees je er wat over haha! Ik zeg je niks🤫

haha, dankjewel. Jij hebt iig niks verklapt over de race…..

Alleen vlak voor de race hoorde ik mijn broertje zoiets zeggen als van Max heeft…...en toen ging ik heel hard tralalalalala tegen hem zeggen en ben ik weggelopen omdat ik dacht dat ie iets ging verklappen. Ik was ook een beetje boos op hem geworden. Onterecht, want hij wilde alleen vertellen dat Max (zo heet een vriend van mij ook) had gebeld en gevraagd had of het goed was dat ie bij ons F1 mocht komen kijken…..dus ja, niet zo handig van mij.

Ik kwam er dus achter toen Max ineens achter me stond en op mijn schouder tikte, terwijl ik met mijn handen over mijn oren en met muziek op mijn oortjes vanuit de keuken naar de tv stond te kijken of het al ging beginnen en of we dus beeld hadden…..

Toen deed ik mijn oortjes uit en hoorde ik mijn broertje zeggen...ik zei net toch dat Max kwam, maar ja, jij wilde het niet horen….

Ik heb dus maar even sorry gezegd en daarna hebben we lekker met z'n allen de race gekeken 😉

 

Mijn broertje doet dat wel dus die had een wekker gezet voor de race. Hij moet dan stil doen van ons, maar hij is zeg maar het tegenovergestelde van stil dus hij maakt mij altijd wakker met zijn gerommel😅

haha, oh, jouw broertje is een beetje zoals de mijne

 

Begon om 7 uur en was gelijk rode vlag dus toen ik uit bed ging had ik niks gemist!

Laat je nog weten wat je van de race vond?😄

dan had je geluk… kon je lekker wat langer slapen en toch alles zien

Nou, ik vond het heel leuk om weer de hele race te kunnen zien. Sinds hesgoal (waar je gratis illegaal kon kijken) weg moest kon ik alleen maar naar een samenvatting van 20 minuten ofzo kijken. Boring…. Eindelijk na 2 seizoenen ofzo weer beeld van de hele race. Das echt veel leuker. Ik vond het ook veel spannender als je alles kunt zien wat er gebeurt

 

Geen probleem👍😉

Maakt niet uit hoor kan gebeuren! Ik hoop dat je het een leuke race vind/vond!👍

jaaaa, was super leuk en ik ben weer laat met reageren……, oh ja,  ik vind jou een aardige jongen. Ik zie je ook vaak reageren bij andere topics en wilde dit gwn even zeggen 😀

 

Groetjesss van ItsJustMe :)

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hii @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer!

 

wow, echt cool, maar kijk je dan de race op tv en die extra dingen op je phone of wat? Ik bdl, anders kunnen anderen de race niet meer volgen als jij onboard wil kijken ofzo

Mijn broertje kan dat op zijn telefoon bekijken idd terwijl de race gewoon op tv aanstaat. Vind hij leuk en hij laat alles ook vaak zien ook dingen waar ik niks van snap dat is wel schattig😅

 

ja, ik had gelijk beeld van begin tot het eind. Weet niet of dit nu was omdat het de eerste race was sinds dat Talpa met viaplay samen werkt…. misschien  kun je alleen gratis kijken als het geen rechtstreekse uitzending is, idk. Ik hoop over 2 weken de volgende race ook weer gratis te kunnen zien…

Dat weet ik ook niet helaas.. Hopelijk zenden ze de volgende race ook gewoon uit die is in China :)

 

haha, dankjewel. Jij hebt iig niks verklapt over de race…..

Alleen vlak voor de race hoorde ik mijn broertje zoiets zeggen als van Max heeft…...en toen ging ik heel hard tralalalalala tegen hem zeggen en ben ik weggelopen omdat ik dacht dat ie iets ging verklappen. Ik was ook een beetje boos op hem geworden. Onterecht, want hij wilde alleen vertellen dat Max (zo heet een vriend van mij ook) had gebeld en gevraagd had of het goed was dat ie bij ons F1 mocht komen kijken…..dus ja, niet zo handig van mij.

Ik kwam er dus achter toen Max ineens achter me stond en op mijn schouder tikte, terwijl ik met mijn handen over mijn oren en met muziek op mijn oortjes vanuit de keuken naar de tv stond te kijken of het al ging beginnen en of we dus beeld hadden…..

Toen deed ik mijn oortjes uit en hoorde ik mijn broertje zeggen...ik zei net toch dat Max kwam, maar ja, jij wilde het niet horen….

Ik heb dus maar even sorry gezegd en daarna hebben we lekker met z'n allen de race gekeken 😉

Oh haha oeps naja kan gebeuren! Op zich geen gekke reactie aangezien je geen spoilers wou weten over max😂

Gelukkig was het gezellig met elkaar en leuk dat jullie met zijn allen hebben gekeken🙂

 

dan had je geluk… kon je lekker wat langer slapen en toch alles zien

Nou, ik vond het heel leuk om weer de hele race te kunnen zien. Sinds hesgoal (waar je gratis illegaal kon kijken) weg moest kon ik alleen maar naar een samenvatting van 20 minuten ofzo kijken. Boring…. Eindelijk na 2 seizoenen ofzo weer beeld van de hele race. Das echt veel leuker. Ik vond het ook veel spannender als je alles kunt zien wat er gebeurt

Klopt ik vind het ook altijd leuker om het helemaal te zien ipv die korte samenvattingen.. Wie er wint is nooit echt een verassing ondertussen, maar het echt zelf helemaal zien is veel leuker omdat er ook vaak onverwachtse dingen gebeuren! Zoals vorige keer toen max uitviel😅

 

jaaaa, was super leuk en ik ben weer laat met reageren……, oh ja,  ik vind jou een aardige jongen. Ik zie je ook vaak reageren bij andere topics en wilde dit gwn even zeggen 😀

Maakt niet uit hoor! Gelukkig loopt het forum niet weg ofzo ;)

En dankjewel! Jij bent ook super aardig!!😍

 

Groetjess van ItsJustMe <3

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hii @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer!

Weet je eigenlijk al of ze de volgende grand prix ook gratis uitzenden op SBS9? Want dit weekend is het weer zover dus ik hoop dat je weer kan kijken! :)

En ik wou je nog heel erg bedanken voor je lieve reacties op mijn topics! Soms weet ik niet zo goed hoe ik terug moet reageren, maar ik vind het echt super lief van je en het doet echt heel veel met me dus echt heel erg bedankt daarvoor! Je bent echt een topper!❤️

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ItsJustMe ,

 

Hii @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer!

Weet je eigenlijk al of ze de volgende grand prix ook gratis uitzenden op SBS9? Want dit weekend is het weer zover dus ik hoop dat je weer kan kijken! :)

wat ben ik blij dat je me even helpt herinneren. Gistermiddag was ik van plan om in de programmagids te kijken of er uitzendingen gepland waren, maar ja, vergeten en we hadden een gezinsuitje naar de tandarts (wij betalen zijn nieuwe zwembad denk ik, want daar had ie het steeds over, maar ik kon niks terug zeggen natuurlijk omdat hij steeds in mijn mond zat te peuteren en toen ik weer kon praten vroeg ie of ik één van mijn broers wilde halen) en 's avonds niet meer aan gedacht en vanmorgen ook niet. Ik ben dus superblij met jou 🙂

Vrijdag  13.00-15.00 en vanavond 22.13-00.14 sprint kwalificatie

Zaterdag 13.00-1513 sprintrace en 1513-18.24 kwalificatie voor de race en 22.29-23.12 hoogtepunten daarvan

Zondag  13.00-17.45 race en 22.43-23.43 hoogtepunten race

Niks is rechtstreeks, maar op zich vind ik dat niet erg zolang ik gratis kan kijken. Nu wel hopen dat ik beeld heb 😁

Het kanaal heet nu viaplay tv en het is het oude sbs9 kanaal,. Kun je  bij jou ook kijken of je dat hebt, maar jij kan natuurlijk rechtstreeks ook kijken via abo//app

 

En ik wou je nog heel erg bedanken voor je lieve reacties op mijn topics! Soms weet ik niet zo goed hoe ik terug moet reageren,

 

snap ik, weet ik zelf soms ook niet. Ik zie je klavertjes ook, dus dan is het ook al goed, maar dit is extra leuk dat je het zegt

 

maar ik vind het echt super lief van je en het doet echt heel veel met me dus echt heel erg bedankt daarvoor! Je bent echt een topper!❤️

Liefs van ItsJustMe <3

oh, dat vind ik echt superlief dat je dat zegt. Ik zou je wel een knuffel willen geven, maar als ik dat op school bij een jongen doe gaan ze me raar aankijken of uitschelden, dus kijk ik wel uit wat ik doe

 

Niks verklappen over de uitslag hè. Eigenlijk hoef ik dat tegen jou niet te zeggen, weet ik, maar misschien reageert er nog iemand anders, dan weet ie het ook…

 

TTot snel, zo nog een kwartiertje pauze en dan nog een paar uurtjes school. Ik heb de uitzending van 13.00-15.00 net alvast opgenomen, nou ja, aangeklikt in de app dat ik 'm wil opnemen

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi iedereen,

 

wat denk je, kom ik zopas thuis en dacht ik ga lekker even kijken naar de F1 die ik opgenomen had…...ja nikste zien 🤔😥

Maar nou begin ik te twijfelen of ik die opname wel goed had ingesteld. dus ik heb 'm nu voor vanavond  22.13-00.14  ingesteld.

Sommige programma's kan ik vanwege de rechten niet opnemen, maar dan staat dat er altijd bij en dan werkt dat opname knopje ook niet, dus misschien heb ik het niet goed gedaan vanmorgen.

Ik moest het ook even snel stiekem op school op mijn telefoon doen, dus ja en normaal check ik het altijd nog even en dat had ik nu niet gedaan.

 

Heeft één van jullie al eens geprobeerd F1 op te nemen van deze zender en ging dat wel??

 

Volgens mij had ik de vorige race wel iets op kunnen nemen, maar weet ik ook niet meer zeker 🙄

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ItsJustMe  en iedereen de dit leest.

 

ik heb nu beeld en kijk naar de kwalificatie voor de sprintrace 🙂

dus iedereen die het ook wil zien kijk het kanaal waar vroeger SBS9 zat en dat heet (bij onze provider) nu Viaplay TV. Legaal en gratis, het is alleen niet live.

In een post hierboven heb ik alle tijden voor dit weekend gezet.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hii @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer!

Fijn dat je beeld hebt en dat je nu kan kijken! Het was een erg leuke sprintkwali dus denk dat je het wel leuk vindt! Veel plezier ook met de rest van het weekend! :)

Groetjess van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +17

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Veel plezier ermee. Ik heb nog nooit maar een seconde van F1 gezien en heb er dus ook de ballen verstand van. 😂

Reputatie 7
Badge +4

 Hoi @ItsJustMe ,

 

zeker leuk, eerst droog, toen regen en Max 2 x van de baan en zijn tijd kwijt en uiteindelijk 4e op de grid voor de sprintrace, dus wel leuk.

Ben benieuwd naar morgen.

 

Trouwens opnemen was ook gelukt, dus misschien vanmorgen toch niet goed ingesteld  😂

 

Ik zit nu naar de sprintrace te kijken, wel leuk en spannend, nog 14 ronden te gaan…

 

@tim16 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Veel plezier ermee. Ik heb nog nooit maar een seconde van F1 gezien en heb er dus ook de ballen verstand van. 😂

dank je wel, ik weet ook niet alles, maar papa wel, die keek 'vroeger’ altijd, alleen hebben we nooit kunnen kijken toen het alleen  achter een betaalmuur zat, dus ik vind het nu wel weer leuk, maar ik snap wel dat je niet een hele middag voor de tv gaat zitten, vooral niet als ze niet echt aan het racen zijn en er alleen over zitten te ouwehoeren.

 

Oei, ik ga niks verklappen, miss zitten jullie ook te kijken, maar het is toch ineens weer spannender dan in het begin.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reageer