Vraag

Insta page ideeën en meningen

  • 24 January 2021
  • 4 reacties
  • 43 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey mensen, 

In deze tijd worden voor ons de jongeren veel regels gemaakt waar wij ons aan moeten houden. Mijn mening is dat er niks aan ons wordt gevraagd en wordt gedacht met de regels en onze sociale levens. Daarom wil ik een page gaan beginnen met onze ideeën, oplossingen en na corona tijd evenementen zodat wij wel gehoord gaan worden. Dus laat even weten wat jij er van vind en je ideeën alles is welkom!


4 reacties

Badge +1

tbh lijkt me dat niet zo’n goed plan, wij jongeren hebben helaas minder rechten, daar moeten we ons aan houden

Reputatie 5
Badge +6

Hee hallo, 

Het is wel een heel leuk idee, alleen mag je hier geen gegevens delen, dus ook geen insta pagina, en kan je met het insta idee hier dus niks, je zou met dit iedere je buurt rond gaan en vragen of mensen daar mee willen doen, groetjez, 

-flopflop13 

Je mag inderdaad geen gegevens delen, dus om vanuit hier iets te willen opbouwen kan niet. 

Wel is het een leuk idee en moet je je er vooral voor inzetten, er zijn echter wel al meerdere soorten accounts die dit doen, waarvan sommigen met veel invloed op de besluitvorming zelf zoals Coalitie-Y of het account Politieke_jongeren. 

Hey mensen, 

In deze tijd worden voor ons de jongeren veel regels gemaakt waar wij ons aan moeten houden.

Laten we ermee beginnen duidelijk te maken dat deze regels niet per se voor jongeren zijn. Deze regels gelden voor alle Nederlanders en zijn er niet voor niks. Niemand vindt het leuk, maar het is gewoon niet anders. In andere landen is het precies hetzelfde (en misschien nog wel strenger). Eigenlijk is Nederland tov. van andere landen heel soft geweest afgelopen jaar en nu moet het even strenger en nu begint iedereen te zeuren.

Mijn mening is dat er niks aan ons wordt gevraagd en wordt gedacht met de regels en onze sociale levens.

Tuurlijk wordt er wel aan ons gedacht. Als er straks weer versoepeld kan worden, zijn de scholen de eerste die weer open kunnen. Dus de jongeren hebben juist prioriteit. Je zegt dat er niet om onze sociale levens wordt gedacht. Zo zou je het kunnen omschrijven, maar besef je wel dat ze geen keus hebben. Deze maatregelen moeten gewoon. Bovendien zijn niet alleen de sociale levens van jongeren de dupe van de maatregelen, dat geldt voor heel Nederland. Kortom; niet zo aanstellen, de situatie is voor iedereen hetzelfde.

Daarom wil ik een page gaan beginnen met onze ideeën, oplossingen en na corona tijd evenementen zodat wij wel gehoord gaan worden.

Je mag best je mening delen natuurlijk, maar het enige wat je ermee gaat bereiken is dat je een toxic anti-overheid kliekje gaat creëren. Volgens mij heeft Nederland niet echt behoefte aan nog meer mensen die het allemaal beter denken te weten. Je praat over oplossingen maar denk je niet dat alles al door de overheid en hun adviesorganen is overdacht.

Het is allemaal gewoon ff niet anders. Als we ons nou gewoon allemaal ff aan die maatregelen houden, is het zou snel mogelijk voorbij. Je kunt wel enorm gaan afgeven op de overheid omdat je de maatregelen niet leuk vindt, maar dat geldt voor iedereen en daar schiet je HELEMAAL niets mee op. Het maakt het allemaal maar erger. Als je constant klaagt, beland je in negatieve mindset en krijg je zelfmedelijden. Daar wordt het allemaal niet beter van. Gewoon even doorzetten.

 

Reageer