Vraag

in onderbroek zitten op kamer


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey

Ik vind het de laatste tijd best wel chill om gewoon in me onderbroek te zitten op me kamer. Dus gewoon zonder broek zitten zeg maar. Nu doe ik dit ook gewoon overdag. Als ik bv youtube kijk. Nu wat ik wil weten: is dit vreemd? Zijn er nog mensen die dit doen? 

Alvast bedankt

Kaas123


14 reacties

Reputatie 4
Badge +3

I mean het is wel lekker ofzo

Heb ik gehoord

Er zijn vast wel meer mensen die het doen. Vooral met het warmere weer 😌

Reputatie 5
Badge +5

Ik zit meestal naakt op m’n kamer

Ja hoor, ik vind het ook altijd wel erg chill om te doen dus het is niet perse raar ofzo, zou ik zeggen. Gewoon echt alleen mijn onderbroek aan, verder niks. Niks mis mee, lijkt me!

Ik doe het ook alleen in me onderbroek 

Same, heb ik ook gewoon, ik heb trouwens ook echt last van heel vaak eens stijve, sowieso wel 12 x op een dag heb jijd at ook? 

Reputatie 2
Badge +1

@Jongen104  ik had gehoord uit jongens uit m'n klas dat dat normaal was en dat ze soms ook wel vaker een stijve hadden dus niks geks. 

Same, heb ik ook gewoon, ik heb trouwens ook echt last van heel vaak eens stijve, sowieso wel 12 x op een dag heb jijd at ook? 

@Jongen104 

Hangt een beetje af van dag tot dag. Sommige dagen zijn’t er voor m’n gevoel echt 20 ander zijn het er 5 fz. Ligt een beetje aan m’n humeur. Als ik in m’n onderbroek zit ook wel vaker dan bv op school fz.

Groetjs

Kaas123

 

Same, heb ik ook gewoon, ik heb trouwens ook echt last van heel vaak eens stijve, sowieso wel 12 x op een dag heb jijd at ook? 

Het kan zijn dat je dan een soort van onderbroeken fetisj hebt. Dan vind je het waarschijnlijk erg geil om jezelf te zien in je onderbroek en het feit dat je alleen een onderbroek aan hebt. Je bent echt niet de enige die dat hebt hoor. 

Badge

Hey Kaas!

 

Nope! Dit is niet vreemd! “Tis juist alleenmaar chill, toch? :) Niks mis mee

Ik raad t natuurlijk niet aan om dit te doen bij het bijzijn van ander mensen, maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel door hebt. Tenzij je het met die mensen erover hebt gehad en hun het oké vinden.

Heb andere mensen horen zeggen dat dit een soort onderbroeken fetish is, maar het hoeft niet persé sexueel te zijn.

 

Gr, Ella

Doe ik ook

ga ook weleens naakt

Ik heb soms in mijn kamer alleen een onderbroek aan en soms zit ik naakt in mijn kamer,  als ik thuis lessen moet volgen i.v.m. corona maatregelen zit ik in een trui en onderbroek achter mijn laptop.  Of ik sta dan in een trui en onderbroek. Ik heb namelijk een bureau die je in de hoogte van verstellen

Badge +1

Ik zit altijd in m’n onderbroek voor school te werken. Dan speel ik ook met m’n pik: echt lekker!

Reputatie 2
Badge +3

vast wel.

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Doe ik ook soms ben ik zelfd helemaal naakt

Reageer