Vraag

ik wil een string dragen tijdens turn wedstrijd

  • 8 June 2020
  • 2 reacties
  • 557 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,ik heb vaak een turn wedstrijd je mag daar niet aan je pakje zitten.Bij de meeste word je gedicwalificeert als je je ondergoed ziet.Ik mag geen strings (ik ben11)

Mijn vraag is:hoe kan ik aan mijn mam vertellen dat ik een string wil dragen op de wedstrijd🤔


2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb vroeger in de eredivisie geturnt ik heb nooit iets onder mijn pakje aangedaan omdat dit niet mocht. Als je het toch aan wil zal ik het gewoon lekker tegen je moeder zeggen maar ik denk dat een string voor jeuk kan zorgen en als je tijdens de wedstrijd aan je pakje zit krijg je Volgens Mij 1 punt aftrek.

 

Groetjes mij

Hoi

 

Je zou je moeder kunnen aanspreken wanneer ze in een goede bui is, en dan iets zeggen als: ‘Hey mam, bij het turnen is het eigenlijk handiger om een string te dragen. Draag ik die niet, zit de kans erin dat ik punten verlies.’ Op die manier zou je moeder kunnen inzien dat een string jou echt wel van pas zou komen. 

 

Dragen je mede-turners ook een string? Want da’s een goed argument; dat anderen van jouw leeftijd ook al een string dragen voor het turnen. Misschien helpt het ook om je moeder te beloven dat je de string enkel zal dragen tijdens het turnen, en niet bijvoorbeeld op een gewone schooldag. 

 

Gr. Kenshin

Reageer