Ik verveel me, wat te doen?

  • 5 February 2022
  • 28 reacties
  • 249 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

hoi, ik verveel me dus ik vroeg me af weten jullie wat ik kan doen?


28 reacties

Hoi! Ik verveel me vaak ook lol maar hier wat dingen die leuk/grappig zijn om te doen!

-Kras over een papier en kijk welke figuren eruit komen. Maak een tekening met dat figuur waar je denkt dat het op lijkt.

-lees een boek wat je altijd al wou lezen (als je van lezen houd)

-Zoek een bingo online en ga wandelen kruis alle dingen aan die je ziet

-Ga iets leuk doen met vrienden :]

Hopelijk zit er iets tussen!

Xx, Hoga

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik had dit gisteren niet gezien dus ik ben vast te laat . Maar houd je van lego en dat soort dingen? Of probeer een soort kaart te maken van je wijk en dan speciaal voor welke bomen er staan ofzo, of bijzondere huizen.  en ik ga zelf volgende week met een leidster van mij mee die gaat geocachen ( zo heet het geloof ik) schijnt ook leuk te zijn om alleen te doen.  Of misschien kun je een hobby zoeken waar je af en toe moet overleggen met je mede-leden heb ik ook bij de scouts. dan werk je samen aan iets en zie je steeds meer hoe het wordt. En je hebt een reden om eens even het huis uit te gaan naar een maatja van de club ( best handig ;)  )

Nouja misschen heb je hier helemaal niks aan maar ik dacht ik typ het toch even :blush:

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Hoi ik had dit gisteren niet gezien dus ik ben vast te laat . Maar houd je van lego en dat soort dingen? Of probeer een soort kaart te maken van je wijk en dan speciaal voor welke bomen er staan ofzo, of bijzondere huizen.  en ik ga zelf volgende week met een leidster van mij mee die gaat geocachen ( zo heet het geloof ik) schijnt ook leuk te zijn om alleen te doen.  Of misschien kun je een hobby zoeken waar je af en toe moet overleggen met je mede-leden heb ik ook bij de scouts. dan werk je samen aan iets en zie je steeds meer hoe het wordt. En je hebt een reden om eens even het huis uit te gaan naar een maatja van de club ( best handig ;)  )

Nouja misschen heb je hier helemaal niks aan maar ik dacht ik typ het toch even :blush:

Grtz en liefs Julian X

jullie mogen gewoon doorgaan met reacties ik heb wel meerdere dagen dat ik me verveel

en thanks voor de eerdere reacties

kiss me:kissing_heart:

Reputatie 7
Badge +17

Haha ik zal af en toe wat posten 😉 ook maybe grappige dingen die ik zie of beleef. En die je dan ook kan proberen.grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Haha ik zal af en toe wat posten 😉 ook maybe grappige dingen die ik zie of beleef. En die je dan ook kan proberen.grtz en liefs Julian X

zeker leuk vooral bloopers:joy:

 

kiss me:kissing_heart:

Reputatie 7
Badge +17

Haha ik zal af en toe wat posten 😉 ook maybe grappige dingen die ik zie of beleef. En die je dan ook kan proberen.grtz en liefs Julian X

zeker leuk vooral bloopers:joy:

 

kiss me:kissing_heart:

haha nou ik heb al vast wel wat bloopers die je beter missch niet kunt proberen ;)

  1. In groep 8 met een aanwijsstok net iets te hard op zo'n kartonnen landkaart PATS aanwijzen waar het Ijsselmeer ligt en er dwars doorheen meppen. En daarna zeggen ohjee het Ijsselmeer loopt leeg ! Gevolg : Juultje op zn knietjes om de kaart weer aan elkaar te plakken en een hele klas aan het lachen. Kaart kwam niet meer goed en Juul die dag ook niet, heel straf opstel aan het schrijven over zuinig zijn met andermans eigendom :blush: ( terecht ook wel hihi )
  2. In een klas die toch al niet helemaal relaxt was een melodietje fluiten dont worry be happy , en dan aan de juf vragen die tegen je zegt verdwijn maar op de gang, of ik Mindf*ck even mag bellen voor de verdwijntruuk.  Kwam niet meer terug in de klas :(
  3. Bij gym tegen de  lerares die al 100 keer had gewaarschuwd zeggen dat je haar niet verstaat omdat ze er doorheen fluit ( ze was aan het scheidsrechteren) .  Julian vr straf in de hoek  staan en de hele klas kwam niet meer bij :blush::flushed:
  4. en nog 1tje : klim hoog boven in een boom en maak daarna het touw los waarmee je  in de boom bent geklommen. dat valt daarna handig naar beneden.  heb daarbij een korte broek aan en denk dan hoe kom ik weer beneden, langs die ruwe bast , en had ik misschien toch niet beter dat touw kunnen laten zitten?  Als je iets wilt dat tijd kost is dat het wel ;)

Nou neem er maar beter geen voorbeeld aan maar het zijn wel bloopertjes haha ;):kissing_closed_eyes:

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Haha ik zal af en toe wat posten 😉 ook maybe grappige dingen die ik zie of beleef. En die je dan ook kan proberen.grtz en liefs Julian X

zeker leuk vooral bloopers:joy:

 

kiss me:kissing_heart:

haha nou ik heb al vast wel wat bloopers die je beter missch niet kunt proberen ;)

  1. In groep 8 met een aanwijsstok net iets te hard op zo'n kartonnen landkaart PATS aanwijzen waar het Ijsselmeer ligt en er dwars doorheen meppen. En daarna zeggen ohjee het Ijsselmeer loopt leeg ! Gevolg : Juultje op zn knietjes om de kaart weer aan elkaar te plakken en een hele klas aan het lachen. Kaart kwam niet meer goed en Juul die dag ook niet, heel straf opstel aan het schrijven over zuinig zijn met andermans eigendom :blush: ( terecht ook wel hihi )
  2. In een klas die toch al niet helemaal relaxt was een melodietje fluiten dont worry be happy , en dan aan de juf vragen die tegen je zegt verdwijn maar op de gang, of ik Mindf*ck even mag bellen voor de verdwijntruuk.  Kwam niet meer terug in de klas :(
  3. Bij gym tegen de  lerares die al 100 keer had gewaarschuwd zeggen dat je haar niet verstaat omdat ze er doorheen fluit ( ze was aan het scheidsrechteren) .  Julian vr straf in de hoek  staan en de hele klas kwam niet meer bij :blush::flushed:
  4. en nog 1tje : klim hoog boven in een boom en maak daarna het touw los waarmee je  in de boom bent geklommen. dat valt daarna handig naar beneden.  heb daarbij een korte broek aan en denk dan hoe kom ik weer beneden, langs die ruwe bast , en had ik misschien toch niet beter dat touw kunnen laten zitten?  Als je iets wilt dat tijd kost is dat het wel ;)

Nou neem er maar beter geen voorbeeld aan maar het zijn wel bloopertjes haha ;):kissing_closed_eyes:

Grtz en liefs Julian X

wat heb ik hier om gelachen ik zelf kom ook met 2 bloopers

 

  1.   hallo ...(naam) blijkt het een ander te zijn met de zelfde naam
  2. ik was 7 fzo en was in de stad met moeder en ik had haar hand los gelaten en later vastgepakt bleek dat iemand met de zelfde jas en daar heb ik 5 min. ofzo mee rond gelopen aan de hand

wil je ook wat meer over jezelf vertellen?

 

kiss me:kissing_heart:

(zag ik nou een verlegen kus):kissing_closed_eyes:

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb een klein vragen lijstje voor je julian12

 

Hoe oud ben je?

Ben je BI homo hetero of iets anders?

Wat zijn je hobby's/sport?

Hoe zie je eruit?

Waarom heb je deze naam gekozen?

Welke zang artiesten vind je leuk?

Zit je op de basis of middelbaar?

In hoeveelste klas?

Heb je een vriendin/crush?

Heb je gezoend of iets anders intiems?

Zou je als het kon het nu ook doen?(dat gene wat je bij de vorige vraag hebt ingevuld)

Wat denk je als ik deze vragen stel?

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb een klein vragen lijstje voor je julian12

 Haha komt ie 😉

Hoe oud ben je?  12

Ben je BI homo hetero of iets anders? Hetero

Wat zijn je hobby's/sport? Zeilen scouts

Hoe zie je eruit? Donkerbruin haar donkerbruine ogen meestal shirtjes hoodys en kniebroek aan

Waarom heb je deze naam gekozen? Ik heet zo en ben 12 😊

Welke zang artiesten vind je leuk? Heel veel. Paloma Faith of Chibi kunnen goed zingen

Zit je op de basis of middelbaar? Middelbare brug

In hoeveelste klas? 1e

Heb je een vriendin/crush?  Ja had maar was niet wederzijds 

Heb je gezoend of iets anders intiems?  Beetje zoenen wel. 

Zou je als het kon het nu ook doen?(dat gene wat je bij de vorige vraag hebt ingevuld) yes girl 😉😚

Wat denk je als ik deze vragen stel? Leuk ! 😚

 Grtz en liefs Julian

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Haha  grappig wat jij beschrijft  :D ken ik ik heb ook een x iemand de hand gepakt en verkeerd oeps. Leuk beschreven!  Ik heb laatst ook de 200 vragen ingevuld forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/200-vragen-wat-wordt-dit-weer-leuk-zeg-50336?postid=452372#post452372

Zie je nog meer over mijn ideetjes enzo haha 😊

Grtz liefs Julian XxX

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb ook wat vraagjes:

1,Wat zijn jouw hobbys? 

2. Hoe zie jij er uit?

3. Wat wil je worden?

4. Wat is jouw favo muziek ?

5. Favo kleding?

6. Houd je van buiten zijn ?

7. Wat is je grote droom om nog eens te doen ? 

8. Zou je willen zingen of  dansen met een jongen ? 

Grtz en liefs Julian XxX

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb ook wat vraagjes:

1,Wat zijn jouw hobbys? toneel spelen,circus(het NK),zingen, dansen,liedjes schrijven,lezen

2. Hoe zie jij er uit?kort bruin haar,bril,groen-bruine ogen

3. Wat wil je worden?actrice(ik zit al 7 jaar op toneel)

4. Wat is jouw favo muziek ?adele, mumford&sons,alan wolker en nog veel meer mijn favo nummer is shallow van lady gaga en bradley cooper

5. Favo kleding?jurk en broek

6. Houd je van buiten zijn ?ja, lekker op passen op de kleintjes uit mijn buurt.

7. Wat is je grote droom om nog eens te doen ? in een film spelen

8. Zou je willen zingen of  dansen met een jongen ? ja, hartstikke leuk alleen geen vriendje:frowning2:

Grtz en liefs Julian XxX

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb een klein vragen lijstje voor je julian12

 

Hoe oud ben je?12

Ben je BI homo hetero of iets anders?Bi

Waarom heb je deze naam gekozen?het staat voor wil helpen maakt veel mee la staat voor de eerste twee letters van mijn vierletterige naam

Zit je op de basis of middelbaar?basis kut klas wil liever alvast naar visser ´t hooft leiden

In hoeveelste klas?8

Heb je gezoend of iets anders intiems?nee

Zou je als het kon het nu ook doen?(dat gene wat je bij de vorige vraag hebt ingevuld)wil wel zoenen

Wat denk je als ik deze vragen stel?leuke vragen hoe kom je er op:wink:

 

ik doe ook een paar vragen van mezelf

kiss me:kissing_heart:

Reputatie 7
Badge +17

Doe ik de mijne ook ff haha 😉

1,Wat zijn jouw hobbys?  Zeilen scouts tekenen schrijven

2. Hoe zie jij er uit? Halflang donkerbruin haar d.bruine ogen 

3. Wat wil je worden? Boswachter bijv of zee loods, iig iets met natuur

4. Wat is jouw favo muziek ? Zangeressen 

5. Favo kleding? Winter: hoodies shirtje kniebroek zwarte shoes Zomer shirtje korte broek en soms kilt ( scottish family ) 

6. Houd je van buiten zijn ? Heel erg ja 

7. Wat is je grote droom om nog eens te doen ?  Zeilen naar Canada of IJsland bijv

8. Zou je willen zingen of  dansen met een meisje?  Ja super leuk 😚

Grtz en liefs Julian 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb een klein vragen lijstje voor je julian12

 

Hoe oud ben je?12

Ben je BI homo hetero of iets anders?Bi

Waarom heb je deze naam gekozen?het staat voor wil helpen maakt veel mee la staat voor de eerste twee letters van mijn vierletterige naam

Zit je op de basis of middelbaar?basis kut klas wil liever alvast naar visser ´t hooft leiden

In hoeveelste klas?8

Heb je gezoend of iets anders intiems?nee

Zou je als het kon het nu ook doen?(dat gene wat je bij de vorige vraag hebt ingevuld)wil wel zoenen

Wat denk je als ik deze vragen stel?leuke vragen hoe kom je er op:wink:

 

ik doe ook een paar vragen van mezelf

kiss me:kissing_heart:...... I will 😉

😘😚 I

Reputatie 7
Badge +17

Duim ff voor me btw ik heb weer gymles van mn absolute favorite miss haha 👿😜😉fijne dag ! Grtz en liefs Julian XXX

 

Dit topic is wel heel off-topic geworden zo te zien xD. Ik kan wel zien dat iedereen zich hier verveeld.

-TheMightySlayer <3

Dit topic is wel heel off-topic geworden zo te zien xD. Ik kan wel zien dat iedereen zich hier verveeld.

-TheMightySlayer <3

haha achja kan toch ?  En het is anti-verveling ;)  wat doe jij tegen verveling dan ? Ik hou wel van leuke tips !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Hoi @wilhelmavemela Wilhelminavela ik heb nog wel  wat leuke vragenlijstjes hier voor je :

@Julian12  oei weer les vandie mevrouw ?  gewoon heel easy meedoen dan heeft ze geen reden om je in de hoek te zetten of andere straf te geven ! 🙂 You can do it !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

 misschien kunnen jullie deze  ook even bekijken? haha ik wil graag tips en das ook goed tegen de verveling ;) :blush:

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Dit topic is wel heel off-topic geworden zo te zien xD. Ik kan wel zien dat iedereen zich hier verveeld.

-TheMightySlayer <3

haha achja kan toch ?  En het is anti-verveling ;)  wat doe jij tegen verveling dan ? Ik hou wel van leuke tips !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Wat ik doe tegen verveling? gamen, sociale media, het weer, kijken hoe het op dit forum gaat, coronavirusontwikkelingen volgen,  huiswerk, leren voor toetsen, masturbatie, terugkijken naar de ontwikkelingen in het begin van de coronacrisis, etc. 

-TheMightySlayer <3

Dit topic is wel heel off-topic geworden zo te zien xD. Ik kan wel zien dat iedereen zich hier verveeld.

-TheMightySlayer <3

haha achja kan toch ?  En het is anti-verveling ;)  wat doe jij tegen verveling dan ? Ik hou wel van leuke tips !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Wat ik doe tegen verveling? gamen, sociale media, het weer, kijken hoe het op dit forum gaat, coronavirusontwikkelingen volgen,  huiswerk, leren voor toetsen, masturbatie, terugkijken naar de ontwikkelingen in het begin van de coronacrisis, etc. 

-TheMightySlayer <3

Thank you sir :D  ik doe niet zoveel aan games weet niet wat bij mij past ( meisje 13)  het ziet er altijd wel cool uit.  En je volgt ook nieuws oké cool :thumbsup_tone1:  doe k ook. En ik verveel me trouwens wel als ik huiswerk moet maken , grappig eiglk, je vervelen terwijl je iets aan het doen bent :thinking:  enne. dat mas...woord ja doe k soms ook wel haha ;):blush:

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +19

 Julian12

kiss me:kissing_heart:...... I will 😉

als je dat echt wilt kunnen we verder praten in mijn topic hier zullen we alles delen dat was bedoelt om vrienden te zoeken maar misschien wel meer:wink:

kiss me:kissing_heart:

Reputatie 7
Badge +17

Top 😚 als mijn verhaaltjes maar niet saai worden haha 😊 komt goed ik deel m'n belevenissen wel en bloopers en zulke dingen 😉 

Liefs en grtz XXX Julian 

Reputatie 7
Badge +19

OK gezellig en jouw verhalen vervelen niet.

Kiss me

Reageer