Skip to main content

ik snap furries echt niet.

Forum|alt.badge.img+1

Ik vind furries raar. Ze verkleden zich als een dier en gedragen zich als een dier maar als mensen ze dieren noemen worden ze boos. Ze willen behandeld worden als mensen maar als je furries bent ben je toch geen mens meer. Als je ervoor kiest om een dier te zijn moet je accepteren om als een dier behandeld te worden.

14 reacties

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4127 reacties
  • 16 januari 2025

Het is wel apart idd. Maar ja, ze doen er niemand kwaad mee dus laat ze lekker zou ik zeggen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 37 reacties
  • 16 januari 2025

Nou ze maken zichzelf wel belachelijk dus ik vind dat je dat niet zomaar moet laten zitten.

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4127 reacties
  • 16 januari 2025

@Movie lover Maar dat is dan toch hun probleem? Ik heb wel belangrijkere dingen om me druk om te maken.  Maar goed, ik heb ook geen ervaring met furries. Ik ken letterlijk niemand die daar mee bezig is.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 37 reacties
  • 16 januari 2025

Ik maak me gewoon zorgen om die mensen.

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4127 reacties
  • 16 januari 2025

Volgens mij denken furries ook niet dat ze dieren zijn. Dat zijn gewoon mensen die het leuk vinden om in dierenpakken rond te lopen. Zoals op deze foto. Volgens mij heb jij het over therians.

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2399 reacties
  • 16 januari 2025

Hey, weet je , laat iedereen lekker zijn wie die wil zijn. Niemand loopt jou of mij in de weg met hun eigen gevoel of identiteit ofzo, toch ? Zolang niemand een ander verplicht om iets te zijn wat ie niet wil is er niks aan het handje toch?  Erger je niet, benieuwd zijn is leuker.

Liefs Tover xxx

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 193 reacties
  • 16 januari 2025

laat iedereen zijn zoals ze willen zijn ik ben zelf ook en therian en een furry en het is ook gwn niet leuk als mensen zeggen dat je een dier bent en furrys verkleden zich alleen als dier hoor niks anders.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3231 reacties
  • 16 januari 2025

@Movie lover 

Ik niet. Non item. Nu weer op belangrijke dingen concentreren;) Tartan 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Diana
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 296 reacties
  • 17 januari 2025

Waar kom je therians en furry’s eigenlijk tegen?  Ik weet wel dat ze bestaan maar ik heb er nog nooit eentje in het echt gezien.

Daarnaast, zoals anderen al zeiden: laat hen toch gewoon zijn wie of wat ze willen zijn.  (‘Zo lang ze maar niemand bijten’, hahaha - sorry, kon ik niet laten)

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+3

Iedereen mag zijn wie iedereen wil zijn. Het bekendste zinnetje van de 21ste eeuw. Ik hoor alleen over furries op bijv Discord, maar niet in het echte leven. Maar ja, boeie. Ik zou me er niet druk om maken.

Nieuwsgierig Aapje 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 38 reacties
  • 19 januari 2025

wrm haten mensen die furries en therians? laat ze lekker met rust en btw ik ken iemand die dat is en die is heel aardig!!!!!!!!!!!!

ze denken niet dat ze dieren zijn btw

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4127 reacties
  • 19 januari 2025
nieuwschierig_aapje schreef:

Iedereen mag zijn wie iedereen wil zijn. Het bekendste zinnetje van de 21ste eeuw.

Is toch ook zo? Zolang je er niemand kwaad mee doet. Ik ken er ook geen maar dat zal wel te maken hebben dat ze er niet zo mee te koop lopen en dat er gewoon weinig van zijn.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3231 reacties
  • 20 januari 2025

" Iedereen mag zijn wie iedereen wil zijn. Het bekendste zinnetje van de 21ste eeuw."

Ik vind dat ook een heel goed zinnetje. Inhoudelijk sterk en in de categorie: live and let live. Zoiets van: geen mens is hetzelfde, wat mooi dat iedereen daarom anders mag zijn. Of ook: kan het niet anders? Ja het zal wel moeten. 

Groetjes liefs Tartan X 

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1715 reacties
  • 20 januari 2025

Ben het eens met de anderen. Heb zelf nog nooit een furrie gezien maar laat ze lekker. Iedereen mag idd zijn wie die wilt zien.  Lupus 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen