Skip to main content

Ik ben een meisje van 16 en k droom er stiekem van om k3 te worden over een paar jaar. Ik vraag me af: is dat raar en zijn er meer meiden die dat willen?

Hey annoniemm,

Wat een leuke droom, dat lijkt mij inderdaad heel bijzonder en leuk om een K3'tje te zijn.  Ik denk helemaal niet dat het raar is dat je deze droom hebt. Ik weet zeker dat heeeel veel meiden dit wel zouden willen en ervan dromen!

Heb je al eens wat meer nagedacht over je droom over het hoe en wat of is het nog bij de droom gebleven?

Doe je nu iets aan zingen en/of dansen of andere hobby's die hier raakvlakken mee hebben?

Groetjes,

Simply Me

Ik hou wel van zingen, maar vooral in de badkamer. K heb er verder nog nix mee gedaan, maar k weet dat hanne voor k3 zoekt k3 ook nog helemaal nix van ervaring had. K zou t leuk vinden maar k denk niet tgaat gebeuren. Er willen zoveel k3 worden en die meiden zijn pas 5 jaar bezig.

Hey annoniemm,

Leuk dat je van zingen houd! Geef je je eigen concert voor de spiegel of onder de douche:) En inderdaad Hanne had ook geen ervaring, zo zie je maar weer hoe bijzonder dingen kunnen lopen, dat weet je nooit van tevoren.

Ook al is de kans inderdaad wat klein dat je echt K3 gaat worden, is het wel mooi dat je die droom hebt toch?

Groetjes,

Simply Me

Hey, dat is een mooie droom, ik wil graag een k-popster worden, maar dat is een kleine kans die gaat uit komen! 

Reageer