Vraag

Ik doe nu Thai boxing moet een TOK aandoen

  • 3 March 2019
  • 4 reacties
  • 496 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
  • Weet de weg
  • 28 reacties
Hey,
Draag dit iemand ook die aan gevechstsport of baseball doet.. 😂. Ik had me aangemeld voor Material Arts thai Boxen. Had de trainer gezegd dat ik penis protectie nodig had. En een TOK of Cup is verplicht. Dus je doet dit daar pas aan en erover je sportbroekje🤣. In de kleedkamer zal iedereen wel kijken denk ik. 😳 En bloot wegen altijd bij wedstrijden... ook douchen is verplicht omg






4 reacties

Hoi

Hoewel ik me kan voorstellen dat je niet uitkijkt naar het omkleden, naakt wegen en gemeenschappelijk douchen, is dit voor elk lid hetzelfde. Andere leden, die al langer aan Thai Boxing doen, kijken hier hoogstwaarschijnlijk nauwelijks van op.

Aan sommige beschermkledij moet je even wennen. In bepaalde gevechtsporten is het echter aan te raden, aangezien je weleens een rake slag zou kunnen ontvangen.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 1
Badge +1
Hey meisje,

Tuurlijk heb je ergens gelijk. Een harde trap tegen je ballen wil je niet ha ha😣
Maar was daar en er doen jongens en mannen mee van 12 tot 45 jaar zeg maar. Is ook gezamenlijk douchen en ook niet met leeftijd samen. Wel is er een aparte kleinere ruimte voor vrouwen en meisje die sporten in een andere gedeelte . Stiekem kijken grapje 😋

Vindt het raar als ik de tok je bent dan naakt om moet doen. Je moet de tok ook wassen erna. En dat naakt wegen is bij de trainershok hij kijkt mee. 😳
Het zou me verbazen als andere jongens of mannen je aanstaren. Vaak ben je tijdens het omkleden met jezelf bezig, of ben je te vermoeid om om je heen te kijken. Meestal sta je tijdens het omkleden met je rug naar anderen toe, dus kunnen zij niet zo makkelijk kijken.

De trainer heeft al zo veel leerlingen gewogen zien worden, dat hij er vast niet meer van opkijkt. Tijdens het wegen zijn de mensen om je heen druk bezig met het noteren van gegevens, dat ze waarschijnlijk niet letten op het feit dat je naakt bent.

Blijf jij maar uit de buurt van de meisjeskleedkamer 😉

Groetjes
Kenshin
Badge

Ik wil ook maar weet niet 

Reageer