Ik ben zo trots op mezelf 😊

  • 3 May 2024
  • 7 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Vanochtend moesten ik en m'n broertje samen naar de supermarkt. Maar hij wou niet mee omdat hij verkouden is. Hij wou het wel doen als we op de fiets gingen. Hij wou dat alleen maar omdat je dan een chocoladereep mocht kopen van m'n ouders geld. Hij werd helemaal boos, dus besloot ik om maar alleen te gaan. Zoals jullie weten logt dat best zwaar voor mij omdat ik bang ben bekenden tegen te komen. Ik dus naar de appie. Toen ik daar was dus helemaal adrenaline. Maar ik bleef relaxed. Ik heb expres zelfscan gebruikt. Ik ben dus echt reuze trots dat ik het heb gedaan! 😊

Ik wou het gewoon even lekker kwijt.

Liefs @NoahLovesYouΒ 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @NoahLovesYouΒ ! Top hoor! Mooi toch dat je het deed en het lukte! Je mag zeker trots zijn! Ik vind het echt fijn voor jou. Ga je het vaker doen?Β 

Veel liefs Tover xxxβ™₯️

Reputatie 7
Badge +7

Wat fijn @NoahLovesYou ! ❀️ Goed dat je het gedaan hebt:)

Reputatie 7
Badge +12

@Tover01Β 

Ik denk het wel. Ik dacht eerst 'is het voor nu niet een iets te groote stap?' Maar ik heb het toch gedaan.

Liefs @NoahLovesYouΒ 

Reputatie 7
Badge +5

@NoahLovesYouΒ 
Wat goed!

Oh mijn god, ik voel dat zo erg! Bekenden tegenkomen in de winkel.

Maar ik ben trots op je, je hebt de stress en adrenaline in de winkel zo goed gehandeld! Ook al deed je zelfscan, je doet het zo goed!Β 

Digitale knuffel van mij πŸ«‚

Reputatie 7
Badge +6

Super knap van je @NoahLovesYou! Een hele stap voor je echt super goed gegaan ik ben trots op je!😘

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +12

@Jesse08Β @candentisΒ @ItsJustMeΒ 

Ik vond het niet echt super spannend! Maar het is me gelukt! Ik heb er chocolade voor terug he πŸ˜‰

Wie heeft er eigenlijk ook zo'n moeder die gek word van de zelfscan?

Liefs @NoahLovesYouΒ 

Β 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @NoahLovesYouΒ ,

Nee, maar wel een vader die de zelfscan maar niks vindπŸ˜‰

Reageer