Ik ben een jongen en ik hou heel erg veel van strakke kleding.

  • 12 June 2014
  • 7 reacties
  • 1586 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Het liefst doe ik zo strak mogelijke kleding aan. Skinny jeans( die ik overigens ook nog expres te klein koop ), t-shirts die echt als een tweede huid om me heen zitten, en zelfs verstelbare leren armbandjes die ik dan zo strak mogelijk om mijn polsen doe. Ik vind dat allemaal heel lekker zitten. Vooral die skinny jeans omdat ze alles bij mijn kruis zo lekker afknellen. Ik doe die armbandjes ook echt zo strak dat als ik ze voor ik ga slapen ze uit doe mijn polsen ook helemaal rood zijn. Is het normaal dat ik strakke kleding zo lekker vind zitten? En zijn er meer jongens die dat vinden?

Ps: ik ben nieuw hier wist niet goed waar dit topic onder hoorde, dus ik heb het hier maar gezet.

7 reacties

Mag ik pleeeease reacties?

alvast bedankt
Heei

Ik ben een meisje dus weet niet zeker of er meer jongens dit ook vinden maar onthoud een ding :
Wees je zelf ! Als jij die kleding fijn vind. Draag ze dan ook gewoon. Het is joun leven en niet dat van een ander!

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen !

X Wtfgirl
Ik vind het ook heerlijk om in strake kleding te slapen en voor al in een wetsuit  ik heb ook in twee badpakken over elkaar heen geslapn heeft iemand dit ook eens gedaan. Ze het op deze site en je hoeft je dan niet voor ons te schamen. Ik weet hoe het is om het geheim te houden. En ik ben blij dat ik niet de eenege ben die er verslaaft aan is 
hey, ik ben een meisje maar ik weet wel dat het niet altijd god is om iets heel straks aan te doen want dat knelt je bloed af.
Bijvoorbeeld; die armband, die knelt je bloed af en dat is niet goed.
Ik hou ook van skinny jeans en dat is ook gwn oke, maar dat armbandje niet. 
kus
mij
Ik doe ook geen armbandjes om mijn arm 

Ik hou ook heel erg van strakke kleding. Heb op het moment een strakke wetsuit aan en lig in bed. Dus, you are not alone

Groetjes,

Mij 

Reputatie 3
Badge +3

Ik hou ook heel erg van strakke kleding. Heb op het moment een strakke wetsuit aan en lig in bed. Dus, you are not alone

Groetjes,

Mij 

Dat is echt super fijn doe ik ook zo vaak XD

Reageer