Vraag

Ideeën voor budget?

  • 24 July 2023
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Heyy iedereen!

Ik heb zo snel mogelijk jullie hulp nodig, want ik moet morgen met een idee komen voor iets nieuws voor op de groep of in de tuin. We Gebben zo een 200/300 euro budget, en ik heb geen idee wat leuk kan zijn dus alle ideeën zijn welkom!

-OnlyMe


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Heee Onlyme! :)

Een leuke playbackshow misschien of een chic gala feestje? Ik zou zelf gaan voor iets avontuurlijks zoals naar een klimpark, skatepark of boulderhal. Je kan ook met je groep naar de bioscoop gaan. Lekker Barbie kijken haha:D 

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +6

Bedoel je zoals @Banaantjeeee zegt iets leuks om te doen? Of bedoel je tuinmeubelen? Of ben ik nu heel dom?

Een hangmat of hangstoel!

Reputatie 7
Badge +17

Tuinhuis of overkapping  om buiten te chillen. Of wat Mimo zegt is ook vet en voor lange tijd.  Of een kleine kas ofzo. Of voor binnen een sound unit met mengpaneel en headsets en keyboard digital music piano. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnlyMe ,

 

allemaal al goeie tips….uhm...idk...een paar schommels die je gwn aan van die ogen kan ophangen (kan zowel binnen als buiten) of een tafeltennistafel voor buiten, badminton rackets met zo'n net, andere sportartikelen of spelletjes. 

Een kasje lijkt me ook wel leuk om plantjes in te kweken:  aardbeien of tomaten of andere lekkere dingen.

Vogelhuisjes of van die vogelpindakaaspotjes met zo'n houdertje (die kosten maar 3 euro bij de action, ik zie die altijd liggen in de winter) dan kun je leuk naar die vogels kijken als ze komen eten in de winter.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer