Vraag

ideeen verjaardag

  • 22 March 2022
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi hoi,

Ff een heel random topic maar ik dacht opeens na over wat ik zou kunnen doen met mn 16e verjaardag maar ik heb eigenlijk geen idee.. 

normaal vier ik mn verjaardag eigenlijk niet echt want ik heb er nooit echt zin in, maar het lijkt me nu opzich wel leuk want ik vond mn vorige verjaardagen best wel stom. 
ik heb geen massa's vrienden of zo, eigenlijk heb ik 2 beste vriendinnen, dus een groot feest thuis is niet echt een mogelijkheid. Ik heb ook niet een super groot budget. Het lijkt me wel leuk om iets te doen maar ik heb dus geen idee wat. Ik zou een slaapfeestje kunnen geven, maar ik heb eigenlijk nog nooit gelogeerd dus ik heb geen idee wat je dan doet😅

dus iemand ideetjes? Mn verjaardag is op zich nog best ver weg maar ik dacht er opeens aan:) 

groetjes,

kwakend1tje


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ! 

Slaapfeestje met horrorverhalen ofzo. Lekker enge film kijken met alleen een klein waxine lantaarntje. En dan elkaar laten schrikken vingers in het haar en dat soort dingen. Of escaperoom spel. Ik zal nog nadenken over meer leuke dingen. Kook workshop ofzo ;)

Slaap lekker en groetjes Julian X

Reputatie 7
Badge +9

Hey!

Je hoeft echt geen massa vrienden te hebben om een leuke verjaardag te houden!

Mijn beste vriend had mij en mn andere beste vriend uitgenodigd voor zn verjaardag, komt goed uit want ik heb ook 2 beste vrienden en we zijn eigenlijk een trio. 

We hielden een filmavond, we wilden eigenlijk logeren maar dat ging helaas niet door. 

Wat je kan doen is: 
Een film kijken
bordspellen of kaartspellen, party games als je die hebt bijv mario kart op de nintendo switch,
waarheid doen of durven, ook super wel leuk. 

En heb vooral veel snacks! kost niet veel, je hoeft maar een paar zakken chips te kopen en wat drinken. Je kan misschien ook ovenpizza's voor avondeten, dat deden wij ook!!

Hoop dat dit helpt!
Groetjes, Sano07

Reputatie 7
Badge +7

Oooh dat is leuk idd!! Thankss

Bij een slaapfeestje is het meestal twee dagen achter elkaar:

Eerste dag doe je vrienden ontvangsten en samen met hun een taart eten of babbelen. Daarna ga je een activiteit doen. De activiteit moet jij zelf leuk vinden. Het kan van goedkoop bijv. een ijsje eten bij de ijssalon, maar het kan ook duur zijn bijv. dierentuin of pretpark. Daarna komen jullie terug, je kunt dan iets thuis doen bijv. tuin spelen, spelletjes spelen en dan eten. Dit moet een gerecht zijn wat jij het lekkerste vind het is jouw verjaardag. Daarna begin je aan een avondactiviteit. Dit doen jullie voordat je het donker is (21:00-22:00). Dit kan bijv. een (zelfgemaakte) speurtocht of een dropping. Maar als het regent kunnen jullie ook bijv. naar het zwembad gaan. Rond 21/22:00 komen jullie terug en trekken jullie pyjama's aan. Het is ook grappig om jullie te verkleden. Jullie kunnen dan een carnavalspak aantrekken. En bij het tanden poetsen is het leuk om met iets lekkers te poetsen bijv. gesmolten chocolade of karamel of heel iets anders wat ongeveer de structuur van tandpasta heeft. Dan wordt het zeker een leuk slaappartij. Hierna kunnen jullie op de bank chillen en een film kijken. Het is natuurlijk een feest/partij, dan mogen jullie wel kiezen laat jullie naar bed gaan 😜. 

De tweede dag staan jullie op. En trekken jullie andere kleding aan. Daarna gaan jullie ontbijten. Jullie kunnen dan als ontbijt kiezen wat jullie op boterham willen. Als jouw favoriete gerecht is spaghetti doen jullie spaghetti op de boterham. En dan gaan jullie een activiteit doen. Het is misschien leuk als je een activiteit laat bepalen door de dobbelsteen. Per getal/kant is een andere activiteit. Of het is ook leuk om iedereen een blinddoek om te doen en dan gaan jullie iets leuks doen. En dan na deze activiteit is het feest voorbij en dan gaat iedereen naar huis.

Onthoud een regeltje: het is een feest, alles mag en kan dan. Laat je fantasie werken, doe 'rare' dingen wat je niet dagelijks doet. En doe wat jij wilt (doen). Het allerbelangrijkste is dat jullie lol en plezier hebben.

 

Wat vind jij van het idee/programma @kwakend1tje?

Heb je nog ideeën/tips nodig voor jouw slaapfeestje, laat het mij weten. Heb je nog een vraag? Stel maar gerust aan mij. Ik probeer het te beantwoorden.

 

Reageer