Vraag

Ideeën vakantie

  • 24 June 2020
  • 4 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi allemaal!

Ik ga niet op vakantie.. Mijn ouders werken nog gewoon. Ik ga natuurlijk afspreken met vrienden maar de meeste wonen niet heel dichtbij. Heeft iemand leuke ideeën om te doen in de vakantie. Ik heb sinds vandaag vakantie en ga volgend jaar naar 2 havo, ik heb 7 weken vakantie.

 

Groetjes!!!


4 reacties

haii,

Ik weet niet als je geïnteresseerd bent in paarden maar je zou verzorgpaarden kunnen zoeken. En omdat je in 2 havo zit lijk je me oud genoeg om met de fiets naar je vrienden te gaan(als ze echt te ver wonen kun je een keertje met de bus gaan en daar een paar nachtjes blijven). Zet een zwembad op in je tuin als je die hebt en pak zo´n zwembad bedje. ga daar op zonnebaren vind ik zelf altijd wel leuker dan gewoon op de grond of op een stoel. Voor de rest zou je DIY’s op kunnen zoeken voor de zomer.

Hoop dat ik je hier wat ideeën mee heb gegeven! 

gr. Aphrodite

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Musiclover ,

@Aphrodite stelde al een paar goede ideeen voor! Ik denk zelf misschien aan een kamp boeken als dat lukt? Er zullen vast kampen zijn die nog door gaan. Misschien kun je ook een keer logeren?

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groetjes mij

Hey @Musiclover 

@Aphrodite en @Anoniemhulpje stelde al wat goede ideeën voor.

Misschien kan je kijken om in jouw omgeving iets van werk is wat je kan doen in de vakantie. Het hoeft natuurlijk niet de hele vakantie,  maar er zijn genoeg bedrijven die mensen zoeken voor in de vakantie en zo kun je ook een zakcentje bij verdienen. Je kan ook met je vrienden afspreken dat jullie op een bepaalde locatie afspreken waar jullie elkaar treffen en dan daar iets leuks doen. Je kan natuurlijk ook oude hobbys weer ophalen.  

Hopelijk heb je er iets aan! 

Groetjes Gebruiker c 

Werken! Dan verdien je nog geld ook win win, tijd doden geld verdienem.

Reageer