Hoi nieuw op het forum

  • 9 August 2023
  • 9 reacties
  • 103 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo iedereen!

Ik had eigenlijk al een account hierop maar ik had een naam die teveel op men echte leek. Dus leek het me handiger om een nieuw account te maken. En ik wou even laten weten dat ik graag help als je me nodig hebt. Dat helpt ook voor mij om anderen te helpen om alles even te vergeten. Dus als je me nodig hebt tag me dan in je berichtje! 

xx 😊


9 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @be_yourself, het zou kunnen dat ik eerder had gereageerd op een topic van je andere account met hetzelfde antwoord, maar misschien is/was dat een heel ander persoon. Nou ja ik reageer alsnog:

leuk dat je op het forum bent gekomen, en ook fijn dat je anderen graag helpt, dat probeer ik ook :)  

ik wens je nog veel plezier op het forum!

Groetjes, @Monkeyboy69

Hoi @be_yourself ,

Ik heb waarschijnlijk ook al gereageerd, maar toch:

Welkom!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, fijn dat je terug bent en welkom! 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 5
Badge +5

Hey @be_yourself 

 

Fijn om je erbij te hebben. Ik hoop dat je mensen kan helpen met je ervaringen. Let alleen ff goed op dat je mening en feiten niet door elkaar haalt. Maakt je antwoorden beter.

 

Zie je nog wel eens als onze wegen elkaar kruisen op het forum. Veel succes 

Reputatie 7
Badge +7

Haiii! Leuk om je te ontmoeten xD en welkom!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, van harte welkom hier! Leuk dat je mee komt doen! 

Maiskolfje X 

Reputatie 7

heyy @be_yourself  welkom op dit forum! wist je dat je ook de naam had kunnen veranderen van je oude account? dan had je geen nieuw account aan hoeven maken. je naam veranderen kan in dit topic!

groetjes @een.meisje.dat.van.duits.houdt 

Reputatie 7
Badge +17

Welkom. Veel plezier hier.

Reputatie 7
Badge +11

@een.meisje.dat.van.duits.houdt  dat had de kindertelefoon al aangegeven aan haar in het topic 'account verwijderden' maar ze wilde een nieuw account had ze daar gezegd.

Maar ik zeg altijd, je moet doen wat je zelf wilt :)

Groetjes, @Monkeyboy69 

Reageer