Vraag

hoe zijn jullie hamsters doodgegaan


Reputatie 3
Badge

Hoi hoi, 

ik weet niet of ik hier onder het goede onderwerp zit maar we zijn allemaal wel toe aan eff een grappig onderwerp, 

laat dus maar even in de reacties weten hoe jullie hamsters dood gegaan zijn aangezien deze reden echt hilarisch kunnen zijn.

 

(mijne is in me frituurpan gesprongen)

 


13 reacties

Persoonlijk vind ik dit een beetje een rare topic... maar ja, ik hou je niet tegen

Reputatie 3
Badge

Sorry, ik kan echt lachen om sommige van deze verhalen. 

Heb nog nooit hamsters gehad, maar wel een konijn. Die is overleden aan een ontstoken wond. Nog steeds onduidelijk hoe dat is gebeurd. Nu hebben we een hond en ik hoop dat die niet dood gaat voorlopig nog niet, zij is echt mijn alles🥰

Reputatie 7
Badge +19

Ehh raar dat je daarom lacht dat is toch zielig als huisdier dood gaat mijn buurvrouw had een hond ( naam verwijderd )en die had poot kanker en die kreeg een spuitje ons hele gezin heeft gehuild om de hond van mijn BUURVROUW  we waren zo hecht met die honden en nu heeft ze een nieuwe hond erbij

Reputatie 3
Badge

Jullie zijn serieus zo serieus, ga je ook onder elke tiktok die je over de grappige dood van iemand hamster zo’n reactie zetten? Ben je lang bezig.

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb geen tiktok dus ja dan is het zo ie zo wel moeilijk om er iets onder te zetten

Reputatie 3
Badge

Verklaart n hoop.

Reputatie 7
Badge +19

Inderdaad

Reputatie 7
Badge +7

Persoonlijk vind ik dit een beetje een rare topic... maar ja, ik hou je niet tegen

Tja, iedereen op TikTok vind dit erg grappig, blijkbaar. Zo begon iemand dit ooit te zeggen, en de rest ging er in mee. Beetje wreed ja, mijn goudhamster is namelijk rustig in slaap gedommeld en overleden door ouderdom, ik heb nu een ingelijste foto van hem op mijn kamer. Nou is hij wel 2 keer ontsnapt en door de gang lopen spoken, mijn moeder laten schrikken, dus hiermee tot twee keer aan toe zijn leven geriskeerd, maar verder denk ik dat mensen gewoon niet goed rekening met hun hamster houden, als ik sommige verhalen hoor.  

Reputatie 7
Badge +7

Jullie zijn serieus zo serieus, ga je ook onder elke tiktok die je over de grappige dood van iemand hamster zo’n reactie zetten? Ben je lang bezig.

Misschien is dat ook wel een minpuntje. TikTok heeft altijd van dit soort rare fratsen. Hou het daarom ook op TikTok, want op zo’n app zoals dat lachen ze ook over de oorlog tussen Oekraïne en Rusland.

Vind dit sowieso niet grappig. Ik kan er echt de humor niet van inzien. Misschien dat die filmpje er grappig uitzien -kan ik me nog iets bij voorstellen- maar verder niet.

Heb ook geen tiktok en ik mis er niks aan

Sorry maar

Ik vind het heel zielig 

We zijn anderen mensen die dit niet snappen 

Ga maar met je vrienden of zo praten 

Want we begrijp allemaal hier geen humor

 

Zelle

Reputatie 5
Badge +3

Mijn schattige hamstertje was heel oud. En toen kwam ze niet voor haar brokjes. Ik tilde haar huisje op en toen lag ze daar.:(

Reageer