Vraag

Hoe vraag ik aan mn ouders dat ik wil leren drummen?

  • 7 March 2022
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mij lijkt het heel leuk om te leren drummen, maar het is zo random om dan ineens daarover te beginnen omdat mn ouders het sws niet van mij verwachten. Maar dat zou dus betekenen dat ik nooit iets kan doen wat ik echt leuk vind.

 

Hoe zou ik het aan mijn ouders kunnen vragen, zonder dat ze het raar vinden of niks voor mij vinden?

 

Groet, anoniem 🥁


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Anoniem56730

Als je met z’n allen aan het eten bent (avondeten ofzo) zou je het kunnen vragen. Als je iemand kent die drummer is zou je diegene kunnen noemen en dat jij dan ook heel graag wil drummen. Je zou ook een brief kunnen schrijven aan je ouders waarin staat dat je heel graag wilt drummen.
 
Ze zouden het misschien niet van je verwachten, maar dat betekent niet dat je niet mag leren drummen! 
 

Hoop dat je hier iets aan hebt. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

wauw wat gaaf dat je wilt leren drummen zeg ik denk dat je jouw droom lekker moet volgen en vragen of je op drum les mag ik ben het helemaal eens met @Eenmeisje004 vertel je hoe het afloopt?

Reputatie 7
Badge +9

Gewoon vragen joh, zoals @Eenmeisje004 zegt bij het avondeten. 

Ik denk niet dat je hier een reden voor nodig heb, je kan gewoon beginnen, het zijn je ouders.

Je ouders zouden het vast leuk vinden als je opeens een instrument wilt leren!! 

Veel succes en groetjes, Sano07

Heb je het nog gevraagd?

Reputatie 7
Badge +19

Heb je het nog gevraagd?

 

Ja zie haar andere topic

Reageer