Hoe leg ik contact met oude vriend

  • 18 October 2022
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen!

Ik ben helaas dit jaar van school veranderd, omdat ik naar de 3de ben gegaan en die school alleen voor 1ste en 2de klas was. Mijn oude klas is naar allemaal verschillende scholen en klassen gegaan en ik mis ze heel erg. Vooral 1 hele goede vriend waar ik altijd mee kon lachen en we hadden het altijd leuk. Alleen heb ik nu bijna/nauwlijks contact meer met hem en dat vind ik heel erg jammer. Nou zou ik graag weer een keer met hem spreken of bijv. Gamen, maar hoe regel of vraag ik dat. Het klinkt misschien heel raar maar we hebben in die 2 jaar nog nooit bij elkaar afgesproken dus dat vind ik lastig om te vragen. En ik vind het ook wel een beetje eng om met hem af te spreken want ik ben licht autistisch en vind het dus wel spannend om 1 op 1 met mensen af te spreken.

Ik hoop dat jullie tips hebben om weer met hem in contact te komen om bijv. weer een keertje met elkaar te gamen of praten.

Alvast bedankt!

Groetjes Kmupppl


1 reactie

Hallo Kmuppp,

Heb je contact met je mentor(en) van het 1ste en 2deklas? Je kunt hun een mailtje/appje sturen dat je de klas mis, je vraagt dan of er een activiteit kan gedaan worden om oude klasgenoten te ontmoeten. Je bent hier niet 1 op 1 met je vriend en je kunt in 1x alle klasgenoten zien. En voorbeeld van activiteiten zijn (thema)wandeling, zwemmen, speurtocht, enzovoort.

Ik hoop dat ik je geholpen heb!

Groetjes, AlapaZwem.

Reageer