Vraag

Hoe kan ik er gespierd uitzien?

  • 21 December 2021
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hallo,

Ik heb iets raars, ik ben een jongen van 13 en sport maar 1x in de week, verder doe ik soms nog korte workouts.

Het gekke is er zijn mensen in mn klas die meer sporten dan ik, terwijl ik er erg gespiert uit zie (eerst had ik dit helemaal niet).

Je ziet nu bijvoorbeeld echt een sixpack met 2 borstspieren


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Valt mij ook op. Ik heb wel een beetje een buikje, dus qua sixpack is er niet heel veel te zien bij mij, maar dat valt ook wel mee hoe erg dat is. Bij andere spiergroepen is er wel verschil te zien tot bij klasgenoten. Eerst wist ik dit dus helemaal niet. Er waren een keer na de gymles op school een paar jongens in de kleedkamer hun biceps aan het showen. Ze vroegen of ik het ook wilde doen, maar ik ben redelijk bescheiden, dus deed het niet, maar ik was stiekem toch wel redelijk benieuwd hoe het nu zat met mijn spieren. Ik ben niet echt sportief en heb er eigenlijk nooit op gelet. 

Toen ik thuis kwam liep ik meteen naar de spiegel en spande ik mijn armspieren aan. Tot mijn verbazing waren mijn biceps toch wel redelijk groot vergeleken met mijn klasgenoten. Ik heb sowieso redelijk grote schouders waardoor ik er al een stuk breder uit zie. Daar kwam ik dus ook laatst pas achter toen ik naast een goede vriend liep. Het valt me op dat sinds die gymles mijn biceps nog steeds aan het groeien zijn...

Nou dat kliknt goed toch ? Lekker hoor :heart_eyes:  en als je ook nog aardig bent zo kom je wel over en je bent gewoon jezelf dan zit je wel goed !  Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reageer