Vraag

hoe groeit je haar sneller

  • 4 June 2020
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey

 

Ik heb kanker en heb dus kort haar dit gaat allemaal nog uitvallen dus dan ben ik helemaal kaal. Als ik weer beter ben (wat nog heel lang kan duren) wil ik zo snel mogelijk weer lang haar. Heeft iemand tips?

 

Xx mij


4 reacties

Voor zover ik weet kan je je haar niet sneller laten groeien, als je je erg ervoor schaamt kan je een pruik of muts dragen.

Ik wens je heel veel sterkte en kracht met de chemokuur, je kan dit aan!

Reputatie 3
Badge +2

 

Voor zover ik weet kan je je haar niet sneller laten groeien, als je je erg ervoor schaamt kan je een pruik of muts dragen.

Ik wens je heel veel sterkte en kracht met de chemokuur, je kan dit aan!

thnx💛

 

 

Badge

Hey

ik heb gehoord dat je citroensap moet gebruiken maar ben niet zeker of het werkt! Je kan wel heel erg veel filmpjes kijken over hoe je je haar snel kan laten groeien. Tot die tijd kan je natuurlijk altijd een met pruik of hoed dragen want geloof mij daar zijn er heel veel mooie van dus ga maar lekker online shoppen ik wens je ongelofelijk veel succes en heel erg veel beter schap!!!

groetjes!

Reputatie 3
Badge +2

Hey

ik heb gehoord dat je citroensap moet gebruiken maar ben niet zeker of het werkt! Je kan wel heel erg veel filmpjes kijken over hoe je je haar snel kan laten groeien. Tot die tijd kan je natuurlijk altijd een met pruik of hoed dragen want geloof mij daar zijn er heel veel mooie van dus ga maar lekker online shoppen ik wens je ongelofelijk veel succes en heel erg veel beter schap!!!

groetjes!

Thnx ik wil geen pruik dragen ik draag alleen een pet of muts. De mensen moeten mij maar accepteren hoe ik ben. Bedankt voor je tip!!!

Reageer