Vraag

Hobby's / talenten

  • 3 October 2023
  • 12 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb inspiratie nodig voor een nieuwe hobby, welke hobby’s hebben julie en welke zijn leuk.

Thx


12 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Ik hou van de theaterwereld, de kinderen zijn súper aardig en sociaal en ik vind het leuk! Misschien kan je daar iets proberen?

(musicalles, theaterles, films maken, zangles, kinderkoor, dansen, muziekles, enz...)

🎭🎤

Reputatie 6
Badge +3

Ik denk niet echt dat dat iets voor mij is, maar dankjewel (:

Reputatie 7
Badge +11

Ik zit zelf op scouting, wat erg gezellig is altijd.

Ook zit ik net op aikido, wat fijn is om even nergens aan te denken.

 

Hopelijk vindt je snel wat!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +12

@MyJu11 Ik ook! Het is heel tof vind ik zelf, maar als dat niks voor @sinasappelbroodje Is kan ik dat begrijpen.

@sinasappelbroodje Bedoel je een sport om ergens op te gaan? Zoals karate, maar kan ook een schaakclub zijn. Of bedoel je echt een hobby? Wat he zelf thuis lekker kan doen.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +6

Verhalen schrijven, strips maken, tekenen of als je meer een buitenmens bent misschien iets bouwen ofzo? Als je geen tuin heb kan dat natuurlijk niet 😅. Of honden uitlaten. 

Reputatie 6
Badge +3

@OnlyMe en @MyJu11 

Ja ik bedoel wel echt een hobby, ik heb best al veel hobby’s maar ik dacht dat het leuk was om wat nieuws te proberen toch.

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 7
Badge +8

Mijn hobbies zijn vooral erg creatief. Dus tekenen en schilderen maar ook bouwen en boetseren. Knutselen en creëeren enzo. Ook naai ik af en toe. 

Het is altijd leuk om een idee te hebben en het een echt iets te maken. Maar je moet echt wel iemand zijn die van maken houdt. 

Daarnaast doe ik ook aan bakken. Maar koken lijkt me ook wel leuk. 

 

Ik hoop dat je hier iets aan had!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik zelf zeil, scout, zit wat jaren op karate en 2 keer p.j. doe ik mee aan een youth survival. Dat zijn iig mijn hobbies waar ik echt tijd in steek en ook lid van ben en veel lol in heb en er ook nut van voel. Daarnaast gewoon wandelen en mountainbiken. 

Groetjes Tartan X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @sinasappelbroodje ,

Ik speel zelf gitaar, je zou er een op marktplaats kunnen kopen voor minimaal 20 euro. Als dat niks voor jou is en je liever buiten bent kan je mountainbiken,  hardlopen, gewoon fietsen of op scouting gaan. Ook lees ik graag en schrijf veel (gedichten en verhalen) . Als je nog een sport zoekt raad ik judo/ kickboksen/ jujitsu aan. 

Hoop dat je hier iets aan hebt. :)


xx Eenmeisje004

Reputatie 6
Badge +3

Hey @Lamp.ie , ik vind tekenen heel leuk alleen doe ik dat ook al😅.

@Tartan13 thx, maar ik zoek niet echt activiteiten meer zegmaar dingen als tekenen, gamen, of een instrument spelen. 

@Eenmeisje004  Gitaar speel ik toevallig ook al, en de andere dingen die je voorstelt zijn meer sport/activitetien en ik bedoel wel meer dingen zoals wat ik net ook zei dingen zoals tekenen, gamen, of een instrument spelen. 

dankjulie wel voor het meedenken maar het is niet echt iets wat ik zoek. (:

Groetjes sinasappelbroodje.

Reputatie 4
Badge +2

kickboksen of vechtsport enz 

Reputatie 7
Badge +9

Hoooi, 

Misschien is iets al grafisch ontwerpen of video editen van AMV’s iets voor je? Dat kan vanuit je kamer met een laptop/computer en of telefoon. Ik doe video editen al 4 jaar en ben begonnen met grafisch ontwerp.

Met video editen bedoel ik dan echt AMV’s, zegmaar anime edits. Dan raad ik je aan om de uitdagendere editingstyles uit te proberen, als daddy style. Deze beoefen ik zelf ook en is hartstikke leuk :) Hier zijn voorbeelden: 
https://www.youtube.com/@tobioify
https://www.youtube.com/@Visperv

Ik vind zelf trouwens dat edits laatste tijd heel saai zijn geworden. Iedereen maakt tegenwoordig blur transities. De style die ik boven heb benoemd zijn altijd al cool geweest vind ik. 

Qua grafisch ontwerp bedoel ik dan posters en evt. logos ontwerpen :) 

Hoop dat dit helpt! 

Reageer