Hier mag je alles delen

  • 2 March 2022
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal! 

Ik wil het nog een keer proberen om een topic aan te maken waarin je alles kan vertellen. 

Over het dagelijks leven, wat je allemaal hebt meegemaakt, welke hobby’s je hebt, hoe het met je gaat en om elkaar steun te geven. 
 

Er zijn wel een aantal regels, om het overzichtelijker te maken en om geen waarschuwingen te krijgen: 

Let op dat je niet te veel spamt. Dus niet alleen emojis als reactie, geen onnodige reacties dus. Elkaar steunen mag altijd! 

Gebruik zo weinig mogelijk quotes, i.p.v. quotes mag je wel @ gebruikersnaam gebruiken. 

Zorg ervoor dat je geen persoonsgegevens deelt, zoals de stad/provincie waar je woont, je verjaardag, accounts op sociale media, je e-mailadres en je telefoonnummer. 

Wees aardig voor elkaar. 

Ik hoop dat ik dit topic aan mag maken, zo niet dan hebben we pech gehad. :) Oh en moderatoren: Jullie zijn fantastisch! 

xx Eenmeisje004 

 


Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hallo @Eenmeisje004 ,

 

We zijn nog aan het nadenken over dit soort topics. Je kan met ons meedenken in dit topic: 

Rob_

 

We gaan zo snel mogelijk nadenken over jullie wensen en hoe we dan omgaan met een topic als dit. Ik sluit daarom nu dit topic.

Groetjes, 
Luuk
De Kindertelefoon