Vraag

Het is al weer bijna zomervakantie!!!

  • 29 May 2021
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoi iedereen die dit leest. 

 

Het is al weer over een paar weken zomervakantie! Wat vinden jullie hiervan en vooral gaan jullie nog iets leuks doen? Oh en wat vinden jullie van het (bijna) afgelopen schooljaar? Ik ga in de zomervakantie natuurlijk op vakantie, lekker naar Zuid-Frankrijk. Gaan jullie ook op vakantie -ook zonder Corona? 

Ik hoop dat jullie antwoorden!

 

Groetjes, 

Anoniempje2222


4 reacties

Jaaaaa eindelijk :) Ik ga als het met corona enzo mag ook lekker op vakantie jeej

Heey,

Op dit moment kijk ik echt enorm uit naar de zomervakantie. Afgelopen schooljaar ben ik door online lessen veel thuis geweest en met zomervakantie ben je echt even op een andere plek. Dat je echt even weg bent en niet meer aan school en alles hoeft te denken. Heerlijk!
Ik heb twee weken zomervakantie en waars ga ik wel op vakantie en met vriendinnen weg. Verder nog niet zoveel plannen. Het afgelopen schooljaar vond ik wel pittig, ik ben aan een opleiding begonnen en vervolgens zit je alleen maar thuis en leer je niet echt je medestudenten en docenten kennen. Gelukkig zit dit jaar er bijna op, ff vakantie en dan kunnen we weer knallen.
Ben benieuwd hoe het met de ontwikkeling van corona gaat rondom de zomervakantie..

Groetjes,
Simply Me

Wij gaan vaak een dag naar het strand en voor de rest veel zwemmen in het kanaal als het mega warm weer is

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Anoniempje2222,

Ik ben echt doodmoe, dus ik kijk erg uit naar de zomervakantie. Het hele schooljaar ging alles goed, ik had maar 4 onvoldoendes van de 70 toetsen die ik had gemaakt en voor alle vakken sta ik gemiddeld een 7 of hoger. Maar nu, in de laatste weken voor de vakantie, is het toch een beetje te veel. Ik heb al 3 toetsen verprutst en ik kan het huiswerk niet meer bijhouden. 

Normaal gesproken ga ik op vakantie in de zomer. Een paar weekjes naar het buitenland of gewoon in ons eigen landje op een camping. Dit jaar weet ik niet of ik nog op vakantie ga, vanwege Corona en alles. Ja, de overheid gooit alles open, maar we doen het toch rustig aan. Misschien gaan we in een huisje ergens, maar het buitenland zit er niet in.

 

Groetjes,

Paardebloem

Reageer