HELPPP SNELL!!!!!

  • 30 April 2024
  • 4 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 3
Badge

OKEEE LEES DIT PLEASE AF!!

ik moet vandaag kiezen of ik door wil gaan met hockey of niet, ik ben 14 en vind de sport opzich wel leuk, maar vooral vroeger voordat mijn team kut werd. ik ben voornamelijk bevriend met meisjes en heb op hockey 1 vriend!! maar dit seizoen wou ik echt nooit naar de training en werd geconfronteerd met mijn meisjesvrienden!! wat moet ik doen doorgaan of stoppen? 

als ik doorga krijg ik een nieuw team maar wss wel met veel dezelfde mensen!!!

 

sneelll antwoord


4 reacties

Reputatie 6

Doorgaan? Je kan altijd weer gaan (kijken hoe het nieuwe team is), lijkt mij, of kost het geld extra om door te gaan (lijkt me wel, maargoed), als het geld (extra) kost, dan gewoon stoppen en iets nieuws qua sport doen.

Reputatie 3
Badge

@VragenVragen 

het kost zoiezo geld om door te gaan, maar het gaat mij er vooral om dat je er niet midden in het seizoen af kan. dus of helemaal stoppen of gaan

 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Heyy, 

Ik zou gewoon lekker doorgaan! Je vindt het een leuke sport dus why not? :) Misschien krijg je de volgende seizoen leuke mensen erbij! Ik hoop het voor je;-). Als je zeg maar bij de eerste training de team al niet meer leuk vindt kan je meteen stoppen, dan krijgen je ouders ook de geld terug denk ik :P. 

Liefs xxx Banaantjeee <33

Reputatie 7
Badge +13

Grote kans dat je heel veel nieuwe mensen er bij krijgt. Ik neem aan dat ze niet (bijna) hetzelfde team maken. En je vind het leuk toch? Gewoon doorgaan!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer