Vraag

Hele vakantie wandelen

  • 28 July 2020
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,. Ik had een. Vraag. Ik ben een jongen van 13 jaar, ik woon in een gezin van 6 mensen. 2 volwassenen en 4 kids. Alleen we zouden deze vakantie op droomreis gaan maar door corona gaat dat niet door. Mijn ouders willen nu de hele vakantie gaan wandelen maar dat heb ik geen zin in. De meeste activiteiten in Nederland zijn dicht. Heeft 1 van jullie misschien een idee wat we kunnen doen?


1 reactie

Hey TheFastSpeaker

 

Wat jammer dat jullie reisplannen niet doorgaan. ‘t Is wat hé, die corona-toestand. 

 

Lijkt kanoën je wat? Of kajakken? Ik vermoed dat je die dingen nog kan huren. Misschien dat je fietsen ook leuker vindt dan wandelen. Met het gezin fietsen kan gezellig zijn, zeker als jullie nu en dan afwisselen van locatie enzo. 

 

Ik weet niet hoe creatief je bent en hoe veel zin je hebt in het organiseren van dingen, maar misschien is het wel wat om een zoektocht in elkaar te steken voor je drie broers en/of zussen. Jij verstopt aanwijzingen in een bos of heide, en zij moeten die aanwijzingen volgen tot ze bij de “schat” (een doos snoep ofzo) terecht komen. Bekijk maar of je daar zin in hebt. 

 

Gr. Kenshin

Reageer