Vraag

Hartkloppingen tijdens gamen

  • 17 April 2020
  • 6 reacties
  • 635 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik game vrijwel elke dag en heb nogsteeds een probleem vroeger toen ik fortnite speelde (nu niet meer) en ik zat in solo en ik zat in de top 10 ging mijn hart steeds sneller kloppen en hierdoor verlies ik concentratie en verloor ik vrijwel altijd de game maar bij mij is het gewoon al als ik al een game speel en ik zit in een belangrijke positie dan klopt mijn hart heel snel en verlies ik concentratie hierdoor speel ik spellen zoals: fortnite, csgo, rainbow six siege etc. Niet meer heeft iemand anders dit probleem ook want ik zit er een beetje mee

Oja type foutje in titel ik kan het niet meer aanpassen


6 reacties

heeft iemand anders hier ook mee te maken?

He uhm ik snap wat je bedoeld, ik had het zelfde bij mijn eerste fortnite win in season 2.

mijn handen gingen helemaal trillen en mijn hardt ging ook te keer.

Uiteindelijk ging het weg.

Ik heb denk wel een paar goeden tips.

-Glas water/thee geen cafeïne drinken als je het voelt 

-Muziek die je leuk vindt om je beetje af te leiden

-Paar keer diep adem halen als je er last van hebt 

Hoop dat dit al werkt probeer gwn de druk er van af te halen want het is uiteindelijk maar een spel.

dankjewel voor de tips

Hey,

Ik heb dat ook gehad. Ik denk dat het misschien komt doordat je te veel opgaat in je spel en je helemaal mee gaat sleuren en dan concentratie verliest op belangrijke momenten in je game. Ik raad je aan om tussen het gamen even een video te kijken of iets anders te doen. Gwn even een break nemen zeg maar :). Daarna kan je weer verder met het gamen met frisse moed 😄

Had dit vroeger ook toen ik nog PUBG en CSGO speelde, met meer ervaring ging dit weg, in CS uiteindelijk bleef mn hartslag gelijk in zelfs de spannendste situatie. Kon de ziektste shit raken maar mn shaodplay folder is corrupt :/

Dat is gewoon de spanning die opkomt. Heerlijk gevoel om te hebben, dan weet je dat je het spel leuk vind, en er helemaal voorgaat. Een soort adrenaline die los komt.

Je zou inderdaad voor dat je begint met de laatste missie een korte pauze kunnen houden. Alleen als het een online game is dan kan dat natuurlijk niet. 

Ik zou zeggen speel dat spel gewoon vaker zodat je eraan went. Toen ik vroeger Skyrim speelde had ik ook van die momenten dat ik begon te zweten en dat me hart sneller ging kloppen. Na een aantal keer was dat ook weg, omdat je went aan die momenten.

See ya!

Spookyzx. 

Reageer