HAPPY NEW YEAR BERICHTJE VAN MIJ :D

  • 31 December 2022
  • 6 reacties
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Lieve allemaal.

Wat is t toch snel voorbij gegaan! wowwww! Ik kan gewoon nog steeds niet geloven dat dit jaar alweer voorbij is….. 2022 is na 12 uur vannacht verleden tijd.  Er zullen vast momenten dit jaar zijn geweest waar je verdrietig was. Waar je hoopte dat het allemaal goed zou komen…… En kijk nu eens naar jezelf. Ja jij! Jij bent een echte doorzetter. Jij bent een topper!! Ik ben super trots op jouw!! Onthoudt van het oude jaar alleen de beste dagen en spring met nieuwe moed het nieuwe jaar tegemoet.  Gelukkig nieuwjaar vol vrede en geluk, zo kan het nieuwe jaar niet meer stuk!! 

 

Ook wil ik iedereen op dit forum bedanken!! Bedankt voor alle lieve berichtjes die ik dit jaar heb mogen ontvangen. Bedankt voor alle support en hulp! Ik ben super dankbaar!

Bedankt kindertelefoon voor het helpen van tieners en kinderen dit jaar!

 

Aan het einde van het jaar sta ik even stil omdat ik je met mijn hele hart jouw het allerbeste wensen wil!

Een nieuw jaar. Een nieuwe start.  4 seizoenen. 12 maanden. 52 weken. 365 dagen. 8.760 uren. 525.600 minuten. 31.536.00 seconden. Maak er iets moois van!!

 

liefs emma


vergeet ook zeker niet om de grote 2022/2023 vragenlijst in te vullen! deze kun je straks op mijn account vinden. xxx emma


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @emmaa  wat een mooi, eerlijk, lief en fijn bericht! Jij ook alvast alle goeds en geluk en alle beters wat je wenst :) en lief dat je zo aan iedereen denkt en zo'n mooi bericht schrijft! 

Groetjes liefs Julian X

PS ik vul de lijst zeker in !

hey @Julian12 geen probleem!! Jij ook heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes. Ik zie je berichten vaak voorbij komen en ik zie dat je vaak mensen helpt! Je bent een topper!! :) Heel erg bedankt!!

Gelukkig nieuw jaar!

😀

 

liefs emma

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @emmaa

Wat een mooi bericht voor iedereen. Super lief! Ik ga ook de vragenlijst invullen. :) 

Alvast een gelukkig nieuwjaar. 

xx Eenmeisje004 

@Eenmeisje004 heey! heel erg bedankt :)) jij ook!!

Reputatie 7
Badge +15

Heey , zoals ik in je andere topic al zei, 

 

de beste wensen voor 2023 allemaal, een fijne jaarwisseling toeggewens en vooral een gezond, gelukkig, en vrolijk 2023! 
 

oom wil ik nog even een toost uitbrengen; voor de kindertelefoon, wat een prachtig werk doen jullie, en helemaal vrijwillig, jullie zijn kanjers! Ik ga de vraag zeker invullen! 
 

liefs& groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 2
Badge

Heyyyy,

Jij ook gelukkig nieuwjaar!!! Superaardig bericht ook. Dankjewel!! 🎉🎉🥳🥳

Reageer