Vraag

Halloween zwemmen, spannend....

  • 27 October 2022
  • 3 reacties
  • 195 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zondag 30 oktober is het weer halloween. Ik ga meedoen aan halloween zwemmen in een zwembad bij mij in de buurt. Hiervoor moest je voor opgeven. Ik heb al een mail gekregen. Ik zou informatie vertellen.  Zondag moeten we thuis zwemkleding +'normale' kleding (hierin ga je in zwemmen) aandoen. Dit is voor een goede doorstroom per groep, er zijn verschillende categorieën, ik heb de engste gekozen. Iedereen is gevraagd om extra kleding mee te nemen. Bij binnenkomst moeten we in de sportkantine gaan zitten de griezels/spoken komen tot leven. Daarna worden we naar het zwembad gestuurd (gekleed). In het zwembad gaan ze ook ons laten schrikken, kleding geeft ook bescherming denk ik bijv. als ze mij aanraken. Disco licht gaat ook aan ipv normaal licht. En we mogen gebruik maken van de glijbaan Na afloop (na 1 uurtje) gaan de griezels weg en moeten we ons omkleden. Ik vind het zo spannend. Hoe zouden jullie vinden wat ik ga doen? Ik vertel na zondag hoe het was.


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi AlapaZwem,

Klinkt leuk! Veel plezier alvast. Je vertelde ook dat je kleding je beschermt tegen het aanraken van mensen die jullie gaan laten schrikken. Vind je dat vervelend, dat ze je gaan aanraken? Of heb je daar geen probleem mee? Veel plezier in elk geval. 

Groetjes, Tal

 

 

@Tal 

Dat griezels mij aanraken hoort wel bij halloween.

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 2
Badge +1

Okay, veel plezier!

Reageer