Gymles buiten

  • 1 October 2020
  • 5 reacties
  • 242 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Jullie zullen nooit geloven wat er mij vanmorgen is gebeurt. ik zit in de brugklas en wij hebben natuurlijk gym. wij hebben buiten gym en dat is een stukje fietsen vanaf onze school ongeveer 10 minuten. dat is een buiten-sportveld en dat gebruiken wij tot de herfstvakantie. wij hebben dan elke week op donderdag de eerste 3 uur gym. toen wij aan het gymmen waren, kwam het opeens met bakken uit de lucht vallen (het regende heel hard) EN TOEN HADDEN WIJ NOG 3 UUR GYM!!! kortom wij hebben dus met zijn allen 3 uur in de volle regen gestaan :(  en toen nog de weg terug! heeft iemand nog ervaringen hiermee ofzo laat het maar weten… 


5 reacties

Heyy

Het is heel begrijpelijk dat dat niet tof is. Bespreek dit eens met je mentor, of een andere begeleider op school. Ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat jullie buiten blijven als het echt regent.

Groetjs

Hallo Geennaam5 :)

Ok en nu? Je smelt niet van regen. Het is denk ik niet persë normaal maar het is niet heel erg. Je kunt wellicht praten met je docent ofzo.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +4

Valt wel mee hoe erg het is

 

ik zit in de 3e van Gymnasium en ik heb exact elke week deze situatie, maar dat houdt mij niet tegen om lekker te sporten.

Het valt wel mee, als je het heel erg vindt kun je ook altijd nog naar je mentor

veel succes

Als t echt heel hard regent is het wel normaal dat julie zouden stoppen. Bespreek dit ff met je mentor

Reageer