Skip to main content

Grappig verhaal schiphol wc

• 25 februari 2025
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben .... ben 16 jaar en ik was gister dus een dagje schiphol met 1 vriend wij gingen daar naar de wc om onze cameras en telefoon opte drogen en er gebeurde echt heel veel we liepen naar binnen en er liep 1 zo'n man mee die alle wc controlleerde en zei zo dat er schijt overal zat en klikte vervolgens heel boos op het rode knopje en liep weg wij heel hard lachen.

Na een kwartier alles droog gemaakt liepen wij naar buiten en zagen 1 man naar binnen lopen en hij liep langs en liet echt heel veel scheten achter elkaar hij was nog niet eens binnen wij waren keihard aan het lachen omdat iedereen het hoorde we kwamen niet bij.

Heeft iemand ooit ook zo iets mee gemaakt 🙏 of niet 

4 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 422 reacties
  • 25 februari 2025

Ik wil niet de zuurpruim uithangen, maar wat is hier precies grappig aan?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 25 februari 2025
Diana schreef:

Op dat moment was het best grappig hij werd rood als een tomaat en rennen naar die vieze wc

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 422 reacties
  • 25 februari 2025
Anoniem20382 schreef:
Diana schreef:

Op dat moment was het best grappig hij werd rood als een tomaat en rennen naar die vieze wc

Tja, ik neem aan dat je erbij moest zijn om de  grappigheid volledig te kunnen waarderen.  

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 27 februari 2025
Diana schreef:
Anoniem20382 schreef:
Diana schreef:

Tja, ik neem aan dat je erbij moest zijn om de  grappigheid volledig te kunnen waarderen.  

Ja dat eigenlijk 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen