goede voornemens 2021

  • 27 December 2020
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ok, hii, sinds kerst voorbij is en het nu bijna oudennieuw is, en im nog geen topics hierover zag, dacht ik, laat ik er maar eens een beginnen. Dus, ik vroeg me af, wat zijn jullie goede voornemens voor volgend jaar, en hebben jullie nog gedachtes over volgend jaar, wat vind je ervan, enz. Het hoeft niet heel groot te zijn, gewoon een gezellig gesprek hierover


3 reacties

Ik begin wel, voor het nieuwe jaar wil ik graag stoppen met mastruberen. Ehm, ik hoop dat t mij gaat lukken, maar anders in iedergeval wil ik het veel minder doen.

Reputatie 7
Badge +19

Hee

mijn goede voornemens voor volgend jaar zijn: meer positief zijn hahah en gewoon meer gebruik maken van mijn kwaliteiten 😁 ennnnn wat betreft jouw goede voornemen, waarom wil je dat? Het is toch oké? Zolang je niet verslaafd bent ofzo😂

Hee

mijn goede voornemens voor volgend jaar zijn: meer positief zijn hahah en gewoon meer gebruik maken van mijn kwaliteiten 😁 ennnnn wat betreft jouw goede voornemen, waarom wil je dat? Het is toch oké? Zolang je niet verslaafd bent ofzo😂

Ja, ik weet niet precies waarom ik het wil, het is meer dat ik het eigenlijk vies vind, maar het toch doe. Waarmee ik mijzelf dus tegenspreek. Ik voel me vaak ook schuldig hierover, hoewel ik weet sat daar geen reden voor is. Ik ben inderdaad niet verslaafd, maar ik denk dat ik mijzelf fijner ga voelen als ik stop.

Reageer