Skip to main content

Hoi allemaal,

Ik heb weleens verteld over de lotsgenoten groep waar ik binnenkort naartoe ga. met lotsgenoten bedoel ik mensen met autisme. Ik he dat namelijk. De groep is bedoeld om ervaringen te delen en die van anderen te horen.

Ik heb vandaag het eerste (video)gesprek met de begeleiders gehad. Ik heb mijn hobby's verteld enzo.

Ik vind het best wel spannend om in de groep te beginnen. De eerste sessie is komende maandag. Waarom ik er tegenop zie, is omdat ik op dezelfde dag ook toneel heb. Best druk dus. Het zijn 10 sessies.

Dat wou ik ff kwijt.

Liefs.

@Wolkje 

Heel erg bedankt! Jij bent ook goed bezig!

Liefs.

@Wolkje 

Fijn dat het goed gaat met de lotgenoten groep en dat je toneel zo leuk vindt! Vind je het fijn dat die mensen thuis helpen? En gaat het al iets beter?

Wat ik wel leuk vind is dat ik iets herkende in mezelf. Dat was dat als ik iets weeg, dat het dan exact zoveel moet wegen als er in het receptje staat. Bijvoorbeeld 300g bloem is ook 300g en niet 304. Dat herkenden anderen ook wel.

Dat herken ik helaas ook wel. Ma wil niet met me bakken of koken als ik dat doe :(

Ben iig blij dat ik daar iig niet de enige in ben :)

Hoi allemaal,

Afgelopen week woensdag heb ik met Roos afgesproken. Het was heel gezellig en we hebben lol gehad. Roos kwam in de middag bij mij. Mijn moeders vond het wel fijn om haar te ontmoeten. Aangezien we samen naar een toneelstuk gaan en het leeftijdsverschil.

We gingen namelijk als toneelgroep samen een voorstelling uitzoeken. Maar dat was niet mijn favoriete, deze dus. Hij gaat over een familie 

Ik had als verrassing oliebollen gekocht. (De eersten van het seizoen) Ze waren heel lekker. Na de oliebollen gegeten te hebben, hebben we samen een documentaire gekeken. Daarna hebben we gegamed. Het was Mario Party en Mario Kart. Zij vindt dat ook leuk! Na het Mario karten vond ze het wel leuk om mee te eten. Haar ouders gaven toestemming.  We hebben groentesoep gegeten. Na het eten heb ik haar naar huis gebracht. Haar ouders zijn best aardig! Het lijkt hun leuk dat ik een keertje langs kom. Roos en ik vinden elkaar heel aardig! Ze noemde me zelf een nieuwe vriend van haar! Zij heeft ook niet zoveel vrienden. 

Ze is heel aardig! 🥰

Mijn vakantie was verder wel leuk, maar wel ontzettend vermoeiend. Ik merk dat ik naarmate ik ouder word steeds sneller moe word van dingen. Dat vind ik lastig.

Ik ben bijvoorbeeld niet tot rust gekomen deze vakantie. Dat is best irritant. Ik ben best wel moe.

Maar anyways,

Love y'all! 😘

@Wolkje 

Heyy @Wolkje!

Echt super fijn dat je een goede vakantie hebt gehad en wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad met Roos! Ben echt blij voor je! :)

Hopelijk kan je ondanks school nu toch een beetje tot rust komen. Je bent echt goed bezig en je mag echt trots zijn op jezelf!💪❤️

Liefs, ItsJustMe <3

Hoi @ItsJustMe 

Het gaat al wat beter.

Ik merk dat toneel me echt helpt met mijn interesses te begrijpen.

Liefs.

@Wolkje 

Hey lieve @Wolkje  ik sluit me bij @ItsJustMe  aan . Het klinkt fijn en wat heerlijk dat het zo klikt met Roos! Super, je mag trots zijn en het is je gegund! ♥️

Liefs, Tover xxx

Bedankt Tover.

@Wolkje.

@Wolkje Hai ,

fijn dat het zo klikt met haar😊

las in een vragenlijst waar een berichtje van je stond dat je geen vrienden had, is dit nu dan toch 1 geworden?😉😊 hoop het in ieder geval wel,

liefs van mij🤗.

Hoi @Cantaloupe 

Dat is zeker fijn!

Ik denk dat dit nu wel 1 is, ja.

Leuk dat je het vraagt!

@iedereen

De reden dat ik de laatste tijd niet echt actief ben, is omdat ik het forum eigenlijk een beetje zat ben. Ik weet bijvoorbeeld niet zo goed meer wat ik moet posten. Ik ben nu wel ruim 1500 reacties verder, dus is mijn wil om iets te plaatsen een soort van op. Dat ligt niet aan jullie. Weet dat ik jullie heel dankbaar ben. Het forum heeft mij heel goed geholpen. Ik zal af een toe nog wel eens op het forum komen kijken. Misschien 1 x per week, misschien 1 x per maand. Weet dat jullie best mogen vragen hoe het met me gaat. Ik heb het uit staan dat ik mailtjes krijg, want mijn ouders checken mijn mailbox. Het kan daarom zijn dat ik wat later reageer.

Groet.

@Wolkje

Hai,

snap dat wel ,1500 is ook enorm veel🙃 fijn dat het forum je wel geholpen heeft🤗,

liefs L

Heyy @Wolkje,

Helemaal prima dat je de komende tijd wat minder actief bent hier dat is helemaal jouw eigen keuze en het forum is geen verplichting! Fijn dat het forum je iig heeft geholpen en weet dat je hier altijd welkom bent! En wij zijn jou ook dankbaar voor jouw inzet hier!🤗😊

Liefs, ItsJustMe <3

Hoi @Cantaloupe en @ItsJustMe 

Misschien is 'zat zijn' niet echt de goede verwoording.

Ik denk dat ik meer geen puf heb voor het forum. Ik denk soms ook wel '’Wat doe ik hier??'’

Ik weet dat ik hier welkom ben.

Groetjes van mij,

@Wolkje.

Hoi allemaal,

Het gaat weer een stukkie beter.

Met Roos is het gezellig, met toneel gaat het goed en ik heb iets moois te delen!

Ik ben ontzettend trots op mezelf. Ik ben laatst namelijk voor het eerst in m'n leven in mijn uppie naar de kapper geweest. Het was best wel spannend, maar ik heb het gedaan. 

Verder ben ik gisteren met de toneelgroep naar een voorstelling geweest. Ik vond het alleen zo stressvol, dat ik de nacht ervoor ben gaan hyperventileren. Dat is niet fijn.

Ik ben verder heel blij dat het zo goed gaat. Ik zie eindelijk weer lichtpuntjes in het leven.

Love y'all!

@Wolkje.

Heyy,

Yess super goed bezig ​@Wolkje! Je mag zeker trots zijn op jezelf je maakt echt goede stappen!😊

Ben nog steeds super blij voor je en ook echt fijn dat je zelf ook weer lichtpuntjes ziet! Ga zo door!💖

Liefs, ItsJustMe <3

Reageer