Skip to main content

Hoi allemaal,

Ik heb weleens verteld over de lotsgenoten groep waar ik binnenkort naartoe ga. met lotsgenoten bedoel ik mensen met autisme. Ik he dat namelijk. De groep is bedoeld om ervaringen te delen en die van anderen te horen.

Ik heb vandaag het eerste (video)gesprek met de begeleiders gehad. Ik heb mijn hobby's verteld enzo.

Ik vind het best wel spannend om in de groep te beginnen. De eerste sessie is komende maandag. Waarom ik er tegenop zie, is omdat ik op dezelfde dag ook toneel heb. Best druk dus. Het zijn 10 sessies.

Dat wou ik ff kwijt.

Liefs.

@Wolkje 

Hallo,

Tja... het kan wel druk zijn, maar dat betekent niet dat het niet een leuke dag wordt. Je zou van tevoren het zo kunnen voorbereiden dat het je fijner uitkomt.

Veel plezier!

Groetjes,

justGhast


Hey! Snap dat je er tegen op ziet! Lijkt me wel fijn voor je om lotgenoten te ontmoeten! Misschien kun je tussen toneel en de sessie in nog wat vrije tijd hebben om tot rust te komen. Of effe snel een wandeling in een (rustig) park in de buurt van de sessie of toneel? En je kunt dat natuurlijk ook aangeven bij die begleiders! Veel plezier en sterkte bij de lotgenotengroep!


Heyy lieve @Wolkje,

Ik snap goed dat je er tegen op ziet, maar het lijkt me wel heel fijn voor je om lotgenoten te ontmoeten om mee te praten.

Zit er wel wat rusttijd tussen toneel en de lotgenotengroep? Want je kan zoals @NightShadow al goed zegt misschien tussendoor even een rustmoment zoeken zodat je kan opladen en kan ontprikkelen door bijvoorbeeld even te wandelen of wat muziek te luisteren. En geef het ook aan bij je begeleiders als het niet lekker gaat of als je moe bent zodat ze daar rekening mee kunnen houden!

Heel veel succes en plezier het wordt vast een leuke dag! :)

Liefs, ItsJustMe <3


Heyy, 

Wat leuk!! Ik heb zelf ook autisme en van sommige mensen denk ik echt:" Die zou ik zo graag eens willen ontmoeten in real life." Zoals jij en @ItsJustMe

Ik hoop dat er inderdaad wat rusttijd tussen zit want anders is het wel pittig..  En weet dat je dit idd zeker mag aangeven hé aan de begeleiding!! 

Heel veel plezier toegewenst, hopelijk is het fijn voor je! 

 

Liefs 

Anoniem789 


Hoi lieverds,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik heb anderhalf uur tussentijd voor rust. Ik denk dat ik het komende maandag gewoon ff aanvoel. Ik laat weten hoe het gaat. Ik ga kijken of ik iets aan jullie tips heb. (Wat ik wel denk)

Liefs.

@Wolkje 


Fijn @Wolkje ! Het gaat vast goed komen! Succes vast!! 😘 Liefs, Tover xxx


Fijn dat je wel een beetje rust hebt tussendoor!  Het komt allemaal vast wel goed veel succes alvast!💪❤️

Liefs, ItsJustMe <3


Komt vast wel goed @Wolkje! Suc6 alvast en veel plezier!


Top dat je eventjes kan rusten tussendoor! Misschien kan je zelfs even een dutje doen? 

Veel succes en plezier hopelijk! 

 

Liefs 

Anoniem789 


Bedankt allemaal!

Liefs.

@Wolkje 

 

P.S. 

@Anoniem789 

Een dutje doen is niet zo handig. Dan heb ik het gevoel dat ik in de avond niet in slaap kan vallen omdat ik al slaap heb gehad.


@Wolkje ah oké, doe maar wat voor jou het beste werkt. Voor sommige is dat een dutje tussendoor, voor anderen niet en dat is ook helemaal prima! 

Heb je iets anders wat jou goed ontspant? Misschien iets prikkelarm? 

Liefs 

Anoniem789 


Hoi @Anoniem789,

Ik doe vaak aan mindfulness. Dat helpt me wel.

Liefs.

@Wolkje 


@Wolkje oké top!

 

Liefs Anoniem789 


Vandaag is het zo ver!

Ik laat weten hoe het was!

Vind het best spannend 😬

Liefs.

@Wolkje 


@Wolkje Snap het dat je het spannend vind, maar het komt echt goed hoor! Veel succes en we horen wel van je hoe het ging! :)

Liefs, ItsJustMe <3


Heel veel succes @Wolkje!!! Het gaat vast goedkomen!


Heel veel succes! Hoe was het? Hopelijk fijn! 

Liefs

Anoniem789 


Hoi lieverds,

Het ging best goed. Het was alleen nogal saai. Het was vooral praten en het voelde best zakelijk. De jongeren waren wel ok. Het is ook meer een cursus. Zo ging het:

We gingen naar binnen in de ruimte. Er staat een grote tafel. We gingen ons voorstellen. We kregen een boekje waarin we opdrachten moesten maken. De pauze was 10 minuutjes. Dat was het eigenlijk. Niet heel leuk ofzo.

Liefs.

@Wolkje 


Heyy lieve @Wolkje,

Fijn dat het goed ging! Wel jammer dat je het saai vond.. Misschien is het ook wel even wennen jou en ook voor iedereen waardoor het wat kort en zakelijk aanvoelde. Wanneer moet je er eigenlijk weer heen?

Je hebt het goed gedaan hoor!!😊

Liefs, ItsJustMe <3


Hm klinkt nog niet super leuk.. Maar wel fijn dat de mensen wel oké waren. Ik hoop voor je dat het nog fijner wordt en dat je ook echt dingen gaat maar ik heb er wel vertrouwen in! 

Liefs 

Anoniem789 


Hoi allemaal,

Ik vond het vooral saai omdat ik veel al kende.

Liefs.

@Wolkje 

P.S. @ItsJustMe het is nog 9 keer. Iedere week op maandag.


Hoi lieve @Wolkje , ik snap dat je dit evenbtjes saai vond/vind. Maar je doet het hartstikke goed en ik ben blij dat je er voor gaat en het zelf zo graag wilt.  Heel top!   Complimenten en houd vol ! 

Groetjes liefs Tartan X


Hai allemaal,

Ik ben er gisteren voor de 2e keer heen geweest. Het was wel ok. Ik was best wel blij dat ik achteraf toneelles had. Dat geeft wel rust.

Liefs.

@Wolkje 


Reageer