Geesten ervaring

  • 23 May 2020
  • 3 reacties
  • 419 Bekeken

Badge

Toen ik een jaar of 8 was heeft mijn buurvrouw zelf moord gepleegd en ik was er toen kapot van alleen 1week nadat het was gebeurd zei ik aan tafel of mijn familie leden haar ook nog steeds zagen mijn moeder is toen direct met mij naar een vrouw met verstand van geesten gegaan en die heeft haar toen uitgelegd dat zei geen rust kon vinden op aarde omdat ze nog iets moest afmaken en daarvoor zocht ze contact met mij en zag ik haar regelmatig als ik op me kamer was ik was best wel bang elke kaar maar ze kon niet praten uiteindelijk had ik bklletjes gekregen om ervoor te zorgen dat ze niet meer in contact met me kwam en dat zei rust kon vinden toen na een paar weken is ze niet meer teruggekomen nu is me vraag of meer mensen dit hebben gehad graag wil ik ook Julie verhaal  horen 


3 reacties

heb ik niet gehad en ik ben blij want lijkt me fk eng

 

r/thathappend

@Thijs114 

Ik heb dit vaker meegemaakt.

Het begon toen ik 6 was de broer van mijn oma (van mijn vader's kant) is eind jaren 90 dood gestoken dus ik heb hem nooit gekend toch zegt iedereen altijd dat ik op hem lijk vooral in mijn gedrag bijv. Ik zeg dingen die hij precies zo zou zeggen en ik deed/doe sommige dingen op de zelfde manier als hij deed. 

Het begon allemaal toen ik 6 was mijn ouders waren gescheiden en toen is mijn vader ingetrokken bij mij opa en oma daardoor sliep ik minimaal 2 nachten in de week bij mijn opa en oma. Op een avond lag ik in bed en zag ik een schim in de hoek ik schrok daar heel erg van want het zwaaide naar mij. De volgende ochtend was mijn vader met mijn broer en opa naar een wedstrijd van mijn neef kijken hierdoor was ik alleen thuis met mijn oma. Ik vertrouw mijn oma en zie haar als een van mijn beste vriendinnen dus ik vertelde het aan haar. Ze stelde allemaal vragen zoals: hoe ziet hij eruit, wat had hij aan, hoelang was hij ongeveer en waar hij stond in mijn kamer. Ik beantwoorde al haar vragen en nam mij mee naar een zus van mijn opa die verstand heeft van geesten en dat soort dingen. Zij vertelde mij dat het inderdaad de broer van mijn oma was en dat hij juist naar mij kwam omdat ik zo erg op hem leek en de reden dat hij überhaupt 'terug' kwam was omdat hij nog zo jong was, niet klaar was om weg te gaan, nog dingen moest afsluiten en dingen wou recht zetten. Ik ben uiteindelijk 4x bij deze vrouw geweest om met hem te praten hierdoor zijn heel veel vragen van mijn familie beantwoord en is het hoofdstuk eindelijk afgesloten.

Mijn 2de ervaring met 'geesten' begon begin februari van dit jaar een andere broer van mijn oma overleed aan de gevolgen van kanker. Het was een compleet andere ervaring als mijn 1ste. Dit keer zag ik niemand staan maar ik voelde dat er iemand was. Het begon eigenlijk allemaal de nacht na zijn crematie ik voelde alsof er iemand stond ik zocht er niks achter. Een paar dagen daarna had ik een toets een redelijk belangrijke vanwege het feit dat ik in mijn eindexamenjaar zit. tijdens het leren voor deze toets kon ik mezelf gewoon niet concentreren dus gaf het op en ging onvoorbereid de toets maken. Mensen die hem al hadden gemaakt zeiden als je niet geleerd hebt haal je een onvoldoende. Ik kwam de les in starten met mijn toets en in eerste instantie wist ik letterlijk niks tot ik een vaag stemmetje hoorde eerst dacht ik dat het een klasgenoot was maar hoe meer ik me ging concentreren op dat stemmetje herkende ik de stem van de broer van mijn oma hij vertelde me dat ik rustig moest ademhalen en dat hij mij zou helpen met deze toets en de toetsen die nog komen gaan uiteindelijk gaf hij bijna alle antwoorden en haalde ik een mooie 8.4 toen ik bij mijn laatste vraag was zei hij dat hij hem niet wist maar mij nog 1 ding wou zeggen.

Hetgene wat hij wou zeggen was:

Mijn broer mijn ouders en ik waken van boven over jou over je gezin en de familie. Daarna zei hij Sam luister goed naar mij ik zo hou van je en je zult altijd een van mijn lievelingetjes blijven (hij zag mij altijd als zijn eigen kleindochter inplaats van als de kleindochter van zijn zus) en ik ben altijd bij je in goede tijden en slechte tijden ik zorg dat je niks overkomt. Ook vertelde hij mij dat ik tegen zijn vrouw moest zeggen dat ze door moest gaan met haar leven en dat hij altijd van haar blijft houden en bij haar zal zijn ook zei hij dat hij op haar wacht daar boven.

Ik schrok er dit keer niet van omdat ik deze man al mijn hele leven kende en hij als een soort opa voor mij is. Ik weet dat als ik of familie van mij in de problemen zit hij 'contact' met mij opneemt.

Ik wil jou zeggen dat je niet bang moet zijn voor mensen die contact proberen te leggen met je. Vaak zijn het mensen uit je familie (die je misschien wel of misschien niet kent) Of mensen die dicht bij jou staan zoals vrienden of buren of misschien zelf oud leraren van jou waar je een goede band mee hebt en dus een goede bedoeling hebben.

Als tip wil ik je meegeven zoek op YouTube eens naar de serie paranormale kinderen (is een al wat oudere Nederlandse serie waar een vrouw die verstand heeft van het medium met paranormale kinderen in gesprek gaat en ze helpt) uit deze serie heb ik veel kennis gehaald.

Ik hoop dat je iets aan mijn ervaringen hebt gehad en dat het helpt.

Veel succes,

Groetjes Sam.

 

Reageer