Vraag

geen vriendengroep

  • 12 May 2021
  • 5 reacties
  • 140 Bekeken

Badge +3

hey, Het ding is dus dat ik allemaal losse vriendinnen heb. Een van de bassischool een paar van de brugklas en een van de klas waar ik nu in zit. Ik ben heel dankbaar voor ze want ze zijn goede vrienden maar ik heb dus niet echt een vriendegroep. Vind dat soms wel jammer en ik vraag me ook af hoe ik over een paar maanden mn verjaardag ga vieren. Ik spreek eigenlijk altijd een op een af met vrienden dus ik denk dat het super awkwerd zal worden als ik ze allemaal tegelijk uitnodig. Enz e zijn ook allemaal verschillend dus ik denk niet dat het heel erg klikt. Iemand hier ervaring mee? of advies?

alvast bedankt!


5 reacties

Reputatie 2
Badge +3

ik heb ook weinig vrienden maar mijn tip is dat je eerst kijkt welke bij elkaar passen en het dan in groepjes doet en anders doe je het en voor een met ze allemaal

Reputatie 4
Badge +3

Hoi E_Anoniem.nl, 

 

Zelf heb ik geen ervaring, want ik heb wel één vriendengroep, maar ook wat losse vrienden van de basisschool. Het is fijn om te horen dat je genoeg, verschillende vrienden en vriendinnen hebt, maar  je vindt het gênant om ze allemaal uit te nodigen op jouw verjaardag? Dan zou ik ze eerst kennis met elkaar laten maken, zodat ze elkaar al voor de verjaardag kennen en het niet meer zo ongemakkelijk is, als ze elkaar leuk vinden kan je misschien zelfs een echte vriendengroep krijgen! Ook als je dit niet doet kan je ze nog steeds allemaal uitnodigen. Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren? Het wordt vast heel gezellig. Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Reputatie 5
Badge +3

heehee ik heb hetzelfde probleem en heb gewoon iedereen uitgenodigd en een leuke activiteit gedaan we gingen bowlen en lasergamen dat is super leuk als je elkaar niet goed kent we hebben het heel leuk gehad en het was niet akward zeker een aanrader! gewoon doen en waarschijnlijk wordt het amazing! 

 

kussiesss van mij! XX

Reputatie 4
Badge +2

Goede tips van de rest!

Ik zou je aanraden om eerst wat mensen samen te koppelen die elkaar misschien al vaag kennen of die dezelfde interesses hebben en als je 1 vriendengroep wilt is een verjaardag natuurlijk een perfecte kans! Nodig gewoon al die mensen uit voor een leuke activiteit zoals bowlen of iets anders leuks voor iedereen en ga daarna gezellig bij de mac eten of laat bij jou thuis lekker wat pizza's bezorgen en zet een leuke film op.

Als je gewoon een aantal activiteiten plant wordt dat echt niet awkward. Denk juist dat ze allemaal zelf nieuwe vriendschappen gaan maken dan!

Veel plezier en alvast gefeliciteerd!

Groetjes!

Hooi,

Eigenlijk is je verjaardag juist een goede gelegenheid om een vriendengroep te creëren. Zelf heb ik ook verschillende losse vrienden, bijvoorbeeld vrienden van school of van werk. Zij kennen elkaar niet, maar ik nodig ze wel tegelijk uit op mijn verjaardag.

Mijn ervaring is dat het echt heel gezellig is. Aan het begin kan het wat ongemakkelijk gaan, maar als het gesprek eenmaal op gang is heb je een gezellige verjaardag. Vaak ben je wel geïnteresseerd in de ander en knoop je met de ander een praatje aan. Hierdoor leer je weer nieuwe mensen kennen en ontstaan weer nieuwe vriendschappen.

Het kan inderdaad helpen wat anderen ook zeggen om wat activiteiten in te plannen. Bijvoorbeeld een groepsspel. Hierdoor zullen je vriendinnen gehusseld worden en blijf je in contact met elkaar.

Alvast fijne verjaardag gewenst!

Groetjes,

Simply Me

Reageer