Vraag

geen vrienden (in woonplaats)

  • 6 May 2022
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyy, ik ben een meisje van 13 jaar. Ik heb niet echt vrienden in mijn woonplaats, dat komt doordat mijn school ergens anders is. Mijn beste vriendin woont hier wel, alleen zij heeft gescheiden ouders dus ze is er vaak niet. Oude klas genoten nemen afstand en m’n buurt kinderen (8-11 jaar oud) durven niet eens meer met me om te gaan. Ik plaats veel op sociaal media (tiktok en snapchat) maar daar word ik niet serieus genomen en krijg ik haat. Kwa familie zit het ook niet mee, m’n ene oom heeft geld problemen en daar horen we nooit wat van, me andere oom heeft momenteel hart klachten, m’n ene oma en opa wonen hier een half uur vandaan en verzinnen geen smoesjes om tijd door te brengen. Maar m’n andere opa en oma brengen juist heel veel tijd met ons door.

Nu zit ik veel alleen thuis terwijl ik de stad in wil met vrienden (die ik niet heb). Ik heb daardoor nu ook veel stress en faalangst. 

Ik denk vaak: ja he, het ligt aan mij. Ik ben te saai/stom/irritant om mee om te gaan. Ik schep teveel op. 

Ik ben einde raad… iemand tips of iemand die vrienden wil zijn? 

 

Groetjess

(Herplaatst omdat ik geen reacties kreeg)


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Lieve @Robi12 

Het ligt helemaal niet aan jou. Je bent een lief iemand. En helemaal niet saai/stom/irritant. Juist de tegenovergestelde. Ik wil natuurlijk Forumvrienden met je zijn. Maar je een knuffel geven mag helaas niet. 

En krijg je echt haatberichtjes krijgt vind ik het echt niet oké, maar op De Forum word je gewoon serieus genomen. De haatberichtjes moet je gewoon negeren. Ze zijn niet waard. Wie stuur nou haatberichtjes. Blokker hun als je het kan. Ze zijn niet waard. Maar je hebt wel De goede Forum gevonden. Haatberichtjes is hier niet toegestaan.  En je wordt serieus genomen. 

 

Crazygirl_ 

Reageer