Skip to main content

Gedichten van mij (reageer Aub jullie mening)

  • 1 June 2024
  • 65 reacties
  • 426 Bekeken

Hoi iedereen,

 

Ik heb een tijdje geleden een paar gedichtjes gemaakt, omdat ik mijn hoofd leeg moest hebben wat mijn hoofd zit elke dag echt mega vol. Door de mentale/school problemen (zie eerder topics). Ik dacht ik ga ze met jullie delen. Wel eentje per keer en dan leg ik uit waar het over gaat.

Graag laten weten of jullie dat leuk vinden.

Ik wil eerst jullie mening en dan pas komt er een gedichtje.

Liefs,

EmmakokfanEva.

65 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey @EmmakokfanEva  wat super leuk bedacht! Mag ik ook mee? 😉 Wel vet voor jou als je dit een keer echt gaat doen. En dan met je familie! Echt leuk! 

Liefs Tover xxx 

Fijn om te horen dat mensen er zich in kunnen vinden, echt heel lief vind ik dat.

 

Liefs,

EmmakokfanEva.

Hey @Tover01,

Je kan een deel van de reis misschien voorleggen aan jouw ouders. Ik zeg een deel omdat het niet allemaal tegelijk kan, want in de winter is het noorderlicht te zien, maar is de Trollstigen dicht. (En Noorwegen is echt duur, helaas 😔)

 

Liefs,

EmmakokfanEva.

Wat mooi lieve @EmmakokfanEva!

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +12

Hii @EmmakokfanEva,

Wat een cool verhaal echt goed bedacht! Zo'n reis zou mij ook echt vet lijken en zou net zoals @Tover01 ook graag met je mee willen haha😅

Wie weet wat de toekomst je nog gaat brengen! Zou in ieder geval heel gaaf zijn als een deel van je verhaal werkelijkheid kan worden!😊

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +14

@EmmakokfanEva  en @ItsJustMe  geweldig idee! 😎😉 Lijkt me prachtig, dankjewel! Liefs, Tover xxx

Hoi iedereen,

 

Ik merk de laatste tijd dat mijn moeder niet meer geïnteresseerd is in wat ik doe al het niet over school gaat.

Gisteren liet ik een stukje van mijn concept van het verhaal over de spelcomputer/tijdmachine zien. En ik kreeg gewoon niet echt een reactie ze vond het gek dat ik de tijd van de Franse Revolutie heb gepakt. Ze is ook altijd chagrijnig naar mij en mijn vader, alleen naar mijn zusje is ze soms nog te doen. Daarom ben ik ook zo blij met jullie lieve reacties.

 

Liefs,

EmmakokfanEva.

Hey @EmmakokfanEva 

Dat snap ik. Dat lijkt me ook lastig.

Jow reacties zijn ook leuk!

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @EmmakokfanEva  Wij vinden het echt heel leuk en interessant wat je schrijft hoor, en dat is echt gemeend!

Liefs Tover xxx

Dankjewel @Tover01,

 

Ik weet wel dat jullie het echt menen en ik mees alles wat ik zeg ook. Ik hou echt van jullie.

 

💕 Naar al mijn forum vrienden.

 

Liefs,

EmmakokfanEva.

Reputatie 7
Badge +4

Heeyy @EmmakokfanEva  naamgenoot! Super gedichten! 

 

Gr Eva (smokey)

Reputatie 7
Badge +19

Hey lieve @EmmakokfanEva  Wij vinden het echt heel leuk en interessant wat je schrijft hoor, en dat is echt gemeend!

Liefs Tover xxx

Helemaal mee eens!! Ga vooral zo door @EmmakokfanEva ! Ik vind het een mooi talent en heel leuk! 😍

Groetjes liefs Tartan X 

Hoi, @smokey en @Tover01 en @Tartan14,

Smokey leuk dat je een naamgenoot bent.

Tartan echt heel lief samen met Tover. Ik ben momenteel bezig met het verhaal van de tijdmachine, maar ik heb niet veel tijd omdat ik veel moet leren want komende week is proefwerkweek. De week erna heb ik een zee van tijd dus ik hoop dan verder te kunnen gaan.

Wie kent Emma kok?

Liefs,

EmmakokfanEva.

Hoi iedereen,

Even een update over het verhaal over de tijdmachine.

Ik ben nu bij het stuk dat Lodewijk 14e gestorven is.

Dit is nog lang niet het einde. Mijn doel is om helemaal tot het einde van Franse Revolutie te gaan. Dus dit verhaal gaat voor mijn doen best lang worden. Ik vind dat alleen maar leuk, want ik heb vandaag echt vanaf 12 uur of zo zitten schrijven en de tijd vliegt echt als je lekker bezig bent. En mijn hoofd is nu dus ook echt een stuk leger ervan. 

Ik wil wel illustraties toevoegen, maar alleen als het verhaal af is en dan nog kan ik die hier dan niet delen, want ik kan dat niet. 

 

Voor iedereen die zijn hoofd even leeg moet hebben ga schrijven over iets dat je boeit!

 

Liefs,

EmmakokfanEva.

Hoi iedereen,

 

Afgelopen donderdag was de opa van mijn nichtje en neef overleden. En daar is waarschijnlijk vrijdag de begrafenis van. Ik kende die man niet zo goed, maar ik kreeg wel een idee voor een gedichtje over rouwen en afscheid nemen.

Dus hier is het gedichtje. 

Afscheid

Je gaat ons nu verlaten,

Jouw verlies doet ons raken,

Herinneringen zijn altijd kostbaar,

Helaas is de tijd niet omkeerbaar,

Dus moeten we de herinneringen,

Altijd met ons hele hart blijven innen,

Dit moment is er een die ons niet verblijd,

Wat dit is de betekenis van afscheid.

 

Dit was het gedichtje.

Ik ben nog bezig met het verhaal over de tijdmachine.

 

Liefs,

EmmakokfanEva 

Reageer