Vraag

Ga ik van voltige af of niet

  • 22 October 2021
  • 4 reacties
  • 34 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Weet de weg
  • 26 reacties

Hallo, ik zit op voltige maar ik weet niet of ik er op of af wil…

 

De sport voltige vind ik hartstikke leuk maar ik heb een blessure aan mijn knie en enkels waardoor ik niet op het paard kan, hiernaast kan ik bij de wedstrijden ook niet meedoen omdat anders het paard te overbelast word... de trainers vinden het ook raar dat ik wel kan rennen/sprinten maar geen sprongen kan maken (squadsprongen) en nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen want ik ga er met niet veel zin er naartoe en wil het eigenlijk ontwijken maar toch laat me iets tegen


4 reacties

Badge

hoihoi!

Ik zou als ik jou was gewoon even een pauze nemen. Het lijkt dat het een beetje te veel wordt en misschien is het dan handiger om even wat afstand te houden en misschien te kijken voor een andere hobby. Misschien kun je in de paardensport wat gaan doen als je daar niet mee wilt stoppen ( zoals dressuur of springen). Of je gaat eens kijken naar Turnen/gymnastiek. Of juist een andere sport. Je hebt veel opties en ik zou vooral niet doorgaan met iets dat je niet gelukkig maakt.

 

liefs, 

Reputatie 2
Badge +1

hoihoi!

Ik zou als ik jou was gewoon even een pauze nemen. Het lijkt dat het een beetje te veel wordt en misschien is het dan handiger om even wat afstand te houden en misschien te kijken voor een andere hobby. Misschien kun je in de paardensport wat gaan doen als je daar niet mee wilt stoppen ( zoals dressuur of springen). Of je gaat eens kijken naar Turnen/gymnastiek. Of juist een andere sport. Je hebt veel opties en ik zou vooral niet doorgaan met iets dat je niet gelukkig maakt.

 

liefs, 

Ik heb al heel veel blessures waardoor ik afstand heb gehouden, maar ik vind het toch verdrietig en stom dat ik van voltige af ga terwijl dat toch de beste keuze is

Badge

Ik snap dat het lastig is, maar voor nu is het denk ik wel het beste. En je hoeft er natuurlijk niet voor altijd af! Als je nu even pauze neemt, kun je weer je liefde voor de sport terug krijgen zodra je het gaat missen. En dan kun je het evt. Weer oppakken! 

Succes <3

Reputatie 2
Badge +1

Ik snap dat het lastig is, maar voor nu is het denk ik wel het beste. En je hoeft er natuurlijk niet voor altijd af! Als je nu even pauze neemt, kun je weer je liefde voor de sport terug krijgen zodra je het gaat missen. En dan kun je het evt. Weer oppakken! 

Succes <3

Dankjewel voor je advies nog! Ik heb nu afstand gehouden... zit nu bij de fysio en wanneer het weer gaat met de blessures kijk ik weer hoe ik naar de sport ga <3

Reageer