Vraag

Film/serie tips

  • 19 February 2023
  • 45 reacties
  • 538 Bekeken


Toon eerste bericht

45 reacties

Hey,

Misschien niks voor jou, maar bankier van het verzet. Leuke oorlogsfilm. Naja, leuk mag ik het van ma niet noemen๐Ÿ˜•. Wel een aanrader.

@TikTakย Wij hebben geen tv, maar staat die ook op NPO, of alleen op NPO+?ย 

Adios!

Hey, je kunt een aantal afleveringen kijken via npo, en wil je alles al zien dan moet je npo+ hebben! Deย serie loopt nog op tv, dus op npo goed in de gaten houden dat er niet ineens een aflevering niet meer te zien isย ๐Ÿ˜Š En misschien mag je wel npo+, is volgens mij maar iets van 3โ‚ฌ per maand?

Reputatie 7
Badge +9

ย 

mijn broers zeggen dat er een paar jaar terug ook zo'n soort serie is geweest: Hollands Hoop heet die, maar ik weet niet of je die nog ergens terug kunt zienโ€ฆ...daar waren 3 series van, ook echt spannend en verrassend en ook met verschillende acteurs die ook in Anoniem spelen.

Oh, gevonden...terug te zien op NPO plus:

https://www.npostart.nl/hollands-hoop/BV_101385153

ย 

Zeker! Ik had die ook gezien in de corona tijd... ga natuurlijk niks verklappen maar ik kan zeker zeggen dat het een goede serieย is๐Ÿ˜‚

Reputatie 7
Badge +12

Depois do universo

A traves de mi ventana en het vervolg daarop vind ik erg leuk.

-OnlyMe

Hey,

Spijt! kan ook een leuke film zijn. Oja, @benebirdย bedoel een โ€˜mooieโ€™ filmย ๐Ÿ˜…

Reputatie 3
Badge +1

oke hier zijn paar dingen waar ik zo veel van hou,

amazon: Red White and Royal Blue

Netflix: Heartstopper, white chicks, fuller house, missing, october faction, 13 reasons why (heel veel triggers dus pas op!!) single all the way (kerstfilm maar boeie) Alex strangelove, Young Royalsย 

ย 

en het is 6 maanden geleden deze topic dus miss heb je disney nu maar idk

kijk srs Love,ย Simon en Love, Victor (Eerst Love, Simon!!!!) 911 en 911 lone star, The Fosters,ย 

en alssssss je HBO nu heb, Shameless is echt goeie!! Looking is ook goed, maar kijk eerst de serie, dan de film!!

ย 

hopelijk had je hier wat aan!!ย 

xx

Reputatie 5
Badge +3

Hoi

Ik heb wel een paar Netflix series voor je:

Tex mex motors

Car masters rust to riches

Dc titans

Dc arrow

F1 drive to survive

Reputatie 7
Badge +17

Robin of Sherwood. Serie, uit 1983. Niet de films! Hoofdrol is een zekere Michael Praed. Super goed gemaakt en de sfeer is vlgs mij behoorlijk zoals die destijds was. Ik vind het iig knap gemaakt met geloofwaardig acteerwerk. Geen slow motion vechtscรฉnes want dan haak ik meteen af ;p Nasir was altijd mijn held in deze serie ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜Š heel realistisch!ย 

Groetjes liefs Tartan Xย 

Reputatie 7
Badge +12

@Tartan13ย  ik kijk hem nu! Aflevering 2 met die boog wedstrijd.ย  Wel vet ja!ย 

Tover Xย 

Reputatie 7
Badge +8

Ik wilde eerst een paar series hieraan toevoegen maar ik zag ditย staan

Heb je Inside Job al gezien? Echt een aanrader! (Van o.a. de zelfde maker als gravity falls voor wie dat kent.)

enย ik moest iets zeggen. Alexย Hirschย ย (de maker vanย gravityย falls) heeft NIETย insideย job gemaakt. Hij was de producent. De directeur wasย Shionย Takeuchi. Shion heeft dus inside job gemaakt. Niet Alex

nuย dat dat uit de weg is. hier zijn wat leuke shows die ik zelf kijk als ik me verveel.ย dezeย staan allemaal opย netlix.

Sexย education, gaat over 2 pubers die samen een seksย cliniekย op school oprichten om leerlingen teย helpen met hun seks problemen.ย 

Derryย girls. Gaat over 5 pubersย in de jarenย 90 die in Noord Ierlandย wonen in de tijden van masssa geweld tussen de katholieken en protestanten in het land.ย 

Queenโ€™sย Gambit. Gaat over een wees meisje die erg goed is in schaken waardoor ze ze de beste schaker ooit wordt maar daardoorย verliest zeย ook haar grip op de realiteit.

Inventingย Anna. Een serieย geรฏnspireerdย op het leven van de oplichter Annaย Delvey. Een journalist probeert uit te zoeken hoe Anna Delvey zo succsesvol is geworden.ย 

Fanfik. Een film dat gaat over eenย transgenderย puber die zijn leven probeert te begrijpen doorย fanfictionย te schijvenย (het is beter dan het klinkt)

Cunkย onย earth.ย Isย een serie waarinย Philomenaย Cunk, eenย historicusย die niet zo erg slim is, de geschiedenis van de aarde probeert te ontdekken met behulp van afgestudeerde deskundigen.

โ€‹ik hoop dat je iets hebt aan deze shows. Mijn kleine uit legjes lunnen misschien een beetje verkeerd zijn omdat ik ze uit mijn hoofd doe maar je snapt hopelijk wel een beetje waarover ze gaan.ย 

ย 

@Tartan13ย  Oeh wat een hunk die Robin! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜Jij lijkt vast op hem maar dan als kid ๐Ÿ˜‰ ik ga vanavond verder kijken!ย ย 

Asky XxXย 

Reputatie 5
Badge +1

Gods of Egypt staat op NETFLIX en is echt een goede film.

dan iets leuks doen buiten spelen

ย 

Reputatie 7
Badge +17

@htgyhytyht bedankt voor de tip maar de tijd van buiten spelen heb ik wel een beetje gehad. ๐Ÿ˜„ Dit ging gewoon over film/serie tips (meer tips zijn nog steeds welkom, heb al heel wat van de tips gezien inmiddels๐Ÿ™ˆ). Ik heb daarnaast ook wel andere hobby's dus dat is het probleem niet.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi hoi,

Ik heb geen idee of je dit forum nog checkt anders heb ik wel een paar leuke films/series naar mijn mening dan.

B99ย 

Everything now (als je gevoelig bent voor eetstoornissen zou ik hem niet aanraden)

Klaus ( erg leuke kerstfilm ook als het geen kerst is)

En als laatste leo

Ben benieuwd of je het wat vind en/ of je ze al hebt gezienย 

Groetjesssย 

Reputatie 7
Badge +17

@Anoniem.2007ย Ja, ik ben hier nog behoorlijk actief ๐Ÿ˜… Bedankt voor de tips. Heb ze nog niet gezien.ย 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @tim16ย  ik zag pas 2 westerns en nou ben ik niet eens een enorme genre freak haha maar deze waren echt sterk.ย 

True Grit en Dead for a Dollar.

Beide super sterk geacteerd en heel geloofwaardig ook.ย  Kom je de avond wel mee door ๐Ÿ˜‰ย 

Groetjes en liefs van Tartan Xx

Reputatie 2
Badge

Donโ€™t breathe 1 en 2

Reputatie 7
Badge +10

Ik zag dit topic en ik dacht even wat tips geven.

ย 

Ga niet lachen, ik vind Disney films echt geweldig!

Mijn favo film is Moana (Vaiana in NL)

ย 

Ik heb nog wel wat aanrader:

Avatar(the way of the water) Natuurlijk

De HP Serieย ๐Ÿช„

Star wars of course!

En de film Mortal Engines te kijken op netflix en Prime video.

ย 

Hopelijk he je hier wat aan! ๐Ÿ˜Š

ย 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noahย 

ย 

Reputatie 7
Badge +10

(s)

Reputatie 4
Badge

men enige tip is (als het op netflix is) de spannende manga serie Attack on Titan.

Groet Raar

Reageer