Vraag

Film/serie tips

  • 19 February 2023
  • 42 reacties
  • 505 Bekeken

Reputatie 7
Badge +17

Weer eens last van slapeloosheid en dus verveling. Vriendje slaapt al dus daar kan ik niet mee appen dus dan maar ff Netflix kijken. Het probleem is nu dus dat ik alles van m’n lijst nu heb gezien en geen idee heb wat nu te kijken.

Dus, iemand nog tips voor leuke films of series? Genre maakt niet zoveel uit. Ik heb Netflix en Amazon Prime trouwens.


42 reacties

Reputatie 5
Badge +4

hangt ervanaf hoe oud je bent maar via ziggo (gratis) kan je de hel van '63 kijken

Reputatie 7
Badge +7

ligt eraan… Wat zijn je interesses? Ik kijk namelijk veel stand up komedie op netflix en dat is niet voor iedereen natuurlijk ;)

Reputatie 7
Badge +19

Moeilijk, ik zelf kijk bijna nooit Netflix. Wel Videoland dus ik heb niet echt tips naast alle klassieke series zoals 13rw, riverdale, etc.

Omg ja toch een… bodyguard https://www.netflix.com/nl/title/80235864

Reputatie 7
Badge +17

@Kamperfoelie6 Stand up comedy is zeker leuk ja

@jaivy Thnx...Bodyguard staat op mn lijst

Reputatie 7
Badge +9

django op netflix is goed en catch me if you can is ook geniaal

Hey @tim16  ik weet niet of je dat kent maar ik hou heel erg van detectives dus ik vind knives out echt een aanrader. Liefs Tai 

Reputatie 2
Badge +1

Yooo al ben ik zelf 13 ik vind t nogsteeds GEWELDIG om naar de oude buurman en buurman te kijken. En misschien een gare docamantere ofzo xD

 

Grrroetjes

Reputatie 1
Badge +1

Heb je Inside Job al gezien? Echt een aanrader! (Van o.a. de zelfde maker als gravity falls voor wie dat kent.)

Badge

Good omens (Amazon prime)

Badge

Ik raad zeker de Transformers War for Cybertron trilogie aan! 

Oke het klinkt suf maar ik heb me echt dood gelachen om Santa Clarita diet. Je moet even aan het onderwerp wennen maar ik vind het echt heel grappig

 

( op Netflix)

Reputatie 1
Badge

Je kan outerbanks kijken of one of us is lying dat zijn leuke series. Maar als je iets seksueels  wilt kijken kan je SexLife  kijken! Dit zijn mijn 3 beste aanraders als je er meer wilt weren zeg ff want ik heb er heel veel!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 ,,

 

heb je Beautiful Boy met Timothy Chalamet al gezien…...ik kwam er vannacht om 03.15 uur achter dat ie op BBC 1 was…. en om 03.35 uur afgelopen zou zijn 🤔

 

Dus, ik die snel nog ff opgenomen (ik kan een film/programma nog helemaal opnemen zolang ie nog niet klaar is, dus dat is wel handig)  en toen ik 'm had, was ik zo nieuwsgierig dat ik 'm gelijk heb gekeken, dus het was  bijna 06.00 uur dat ik in bed lag….,

 

Anyhow, ik vind Timothyin deze film leuker als in Call me by your name en deze film is ook heel anders, echt een aanrader. Verder ga ik niks verklappen 😉

 

….maar ik ben wel vroeg opgestaan en in het zonnetje in de tuin in slaap gevallen, want veels te mooi weer om binnen in bed te liggen…. ik ben al lekker gebruind en mijn broers hebben me omgedraaid terwijl ik sliep, dus k ben aan alle kanten even bruin...

 

Ik weet niet of je via je provider terug kunt kijken of dat deze film ergens anders te zien is….op BBC is geen NL ondertiteling, maar mnu voor mij, anders moet je ff zoeken naar subtitles of gwn goed luisteren naar wat ze zeggen 😂

 

Have fun met Timothy Timothy hahaha

 

Btw ook wel lekkere muziek in die film

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 ,

 

ach ja, ik post weer eens iets en natuurlijk weer een check...hopelijk gaat ie snel door de check en dan komt ie hierboven te staan.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Kindertelefoon,

 

OMG, TYSM voor de super snelle check….

 

ik weet dat ik soms grumpy reageer als ik een check krijg, maar ik weet dat jullie altijd jullie best doen om alles zo snel mogelijk te doen, dus een complimentje kan geen kwaad…..kennelijk is het niet druk op de chat, denk ik dan ook gelijk haha, maar ja, zo werkt het wel, toch of hebben jullie extra  hulp van iemand die op het ‘ok ‘ knopje klikt 😃

 

Anyhow, bedankt aan iedereen achter de schermen bij jullie en nog een fijn weekend en nog een kleine tip misschien…...geniet van het mooie weer 😎

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Oh ja, als je nog niet begrepen hebt @tim16 , mijn reactie staat er al ergens hierboven 😂 Ga snel kijken, ja doe maar 🙃

 

Reputatie 7
Badge +9

 

kennelijk is het niet druk op de chat, denk ik dan ook gelijk haha,

 

 

Klopt, ik kreeg dit weekend veel minder mailtjes dan normaal dus ik denk dat iedereen het rustig aan doet? Geen idee lol.

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse Beautiful Boy heb ik al gezien, maar toch thnx voor de tip. Heel anders dan Call Me By Your Name idd (die blijf ik toch leuk vinden, gwn vanwege de sfeer, en Timothée natuurlijk😏). 
 

@Probleem one of us is lying ben ik nu aan begonnen. Best goed. Bedankt voor de tip

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16,

 

ik kwam er vorige week achter dat er een leuke en spannende serie op NPO bezig was. Er zijn ondertussen 5 van de 10 afleveringen uitgezonden en die zijn (nu nog allemaal)  terug te kijken :

https://www.npostart.nl/anoniem/BV_101409641

of

https://www.npo3.nl/anoniem/BV_101409641

Normaal wordt het op vrijdagavond op NPO 1 uitgezonden, maar terugkijken is handiger, denk ik

Ik weet niet hoelang die uitgezonden afleveringen nog gratis te bekijken zijn, want soms zitten ze ineens achter NPO Plus, dus ik zou niet te lang wachten….

 

Ik vind het voor een NL serie best spannend en goed en Florian Regtien heeft ook een klein rolletje. Hij is één van de jongens die een vechtpartijtje heeft in de wc's van een school….

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @MickeyMouse 

thnx voor de tip.

 

Ik weet niet hoelang die uitgezonden afleveringen nog gratis te bekijken zijn, want soms zitten ze ineens achter NPO Plus, dus ik zou niet te lang wachten….

Wij hebben NLZiet dus dat zit wel goed 😄

 

@tim16 op NPO is een gave serie te zien, heet ANONIEM!!!! Echt de moeite waard, zelf heb ik thuis npo+ dus in 1 keer alle afleveringen kunnen zien, maar je kunt zonder + al wel een aantal afleveringen kijken en de rest eventueel volgen op tv?

Hey,

Misschien niks voor jou, maar bankier van het verzet. Leuke oorlogsfilm. Naja, leuk mag ik het van ma niet noemen😕. Wel een aanrader.

@TikTak Wij hebben geen tv, maar staat die ook op NPO, of alleen op NPO+? 

Adios!

Reputatie 7
Badge +9

Hey,

Misschien niks voor jou, maar bankier van het verzet. Leuke oorlogsfilm. Naja, leuk mag ik het van ma niet noemen😕. Wel een aanrader.

Laten we dan zeggen dat het een mooie film is😂 Ik heb hem ook halverwege gezien en inderdaad vindt ik het een "mooie" film😉

@TikTak Wij hebben geen tv, maar staat die ook op NPO, of alleen op NPO+? 

Adios!

Ik zal nu even voor je kijken... nou ik heb het heel even opgezocht en je kan tenminste het eerste seizoen zien. Volgens mij is er ook maar 1 dus dat komt goed uit😂

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @TikTak,

 

oh, misschien is dat ook wel iets voor mij……...ik zie hierboven ook wel  andere (en soms ook dezelfde) leuke tips staan, kijk ik die gelijk ook wel 😂

 

mijn broers zeggen dat er een paar jaar terug ook zo'n soort serie is geweest: Hollands Hoop heet die, maar ik weet niet of je die nog ergens terug kunt zien…...daar waren 3 series van, ook echt spannend en verrassend en ook met verschillende acteurs die ook in Anoniem spelen.

Oh, gevonden...terug te zien op NPO plus:

https://www.npostart.nl/hollands-hoop/BV_101385153

wel beginnen kijken met serie 1 natuurlijk, echt spannend, de hoofdrolspeler (Marcel Hensema) uit Hollands Hoop speelt nu één van de topcriminelen in Anoniem….

Echt een aanrader….nou moet ik alleen zien dat ik die serie zelf ook kan kijken hahaha

 

Nog ff over Anoniem

ik vind dat jochie Boet  (Sil van der Zwan) ook wel goed spelen en hij is in de serie 13 geloof ik, nu irl 14 en hij doet van alles, ook zingen en dansen, dus die ga ik ff in de gaten houden. Gewoon leuk om nieuwe talenten te volgen...verder niks

 

Nou ja, nogmaals bedankt @TikTak ….ik ga jouw tip nog eens goed nalezen…………

……....deden anderen dat maar bij mij….😁😂🤣

Fijne dag en no hard feelings, ik vond het wel grappig hoor 😉

 

@tim16 , ga ze allemaal maar kijken…..daar krijg je vast geen spijt van. Hollands Hoop is al uit 2014-2019 als ik het allemaal goed gelezen heb….

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @OnbekendeAnnoniem,

 

 

@TikTak Wij hebben geen tv, maar staat die ook op NPO, of alleen op NPO+? 

je kunt ook even mijn reactie lezen……

daar staat alles in over Anoniem en waar iedereen die op internet (nu iig nog)  kan terugkijken……

 

oh ja en mijn reactie staat iets B O V E N  die van @TikTak  😂

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

hoi @OnbekendeAnnoniem,

 

 

@TikTak Wij hebben geen tv, maar staat die ook op NPO, of alleen op NPO+? 

je kunt ook even mijn reactie lezen……

daar staat alles in over Anoniem en waar iedereen die op internet (nu iig nog)  kan terugkijken……

 

oh ja en mijn reactie staat iets B O V E N  die van @TikTak  😂

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

Sorry! Niet gezien. Ben niet echt wakker vandaag...😴

Reageer