Vraag

"Fietsmaatje"

  • 23 August 2020
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een 16 jarige jongen die heel graag fiets. maar 1 probleem... Mijn broer wil niet meer meefietsen en ik heb geen vrienden die ook graag fietsen. Dus hoe kan ik iemand vinden die regelmatig met mij mee wil?

dankje voor de antwoorden alvast


2 reacties

Hoi Bernd,

Wat leuk dat je wil gaan fietsen! 

Je zou online kunnen vragen of er mensen zijn die mee willen. Er bestaan bv best veel Facebookgroepen met mensen in je buurt. Gebruik maar eens de zoekfunctie van Facebook en typ je plaatsnaam in. Mijn moeder heeft zo een groep gevonden van onze woonplaats en een wandelclub gestart!

Je kan ook eens op school rondvragen of vrienden of klasgenoten wel eens zouden willen fietsen.

Misschien bestaan er zelfs apps waarbij je kan kijken of iemand met je wil fietsen? Deze dingen bestaan namelijk ook voor wandelen of hardlopen. 

Misschien bestaan er al clubs in je buurt. Dan kun je eens rondvragen bij buren of zij iets weten. Hebben jullie een buurthuis? Daar hangen dan misschien wel flyers en anders zou jij deze ook op kunnen hangen om zelf een clubje te starten.

Veel fietsplezier!

Gr. Pin

Je zou inderdaad kunnen kijken of er in de buurt misschien mensen of groepen zijn die voor de lol graag fietsen, of je kan je aansluiten bij een fiets of wielerclubje. 

Reageer