Skip to main content

Hoi, mag je nog gewoon naar de club met tinnitus (pieptoon) als je op maat gemaakte oordoppen aanvraagt en die dan goed draagt in de club? (Even extra praktische vraag: zijn die doppen zo gemaakt dat je men en jezelf wel nog kan horen praten?  Of iemand dat toevallig weet. Want anders zit ik ze soms in en uit te doen en dat lijkt me nou niet megagoed voor mn oren en ik schaam me wel heel erg voor t feit dat ik die dingen dan als enige van iedereen draag.. maarja is dat nodig om me daarvoor te schamen?😅)

Hoi

Wat jouw oren wel en niet aankunnen, is iets waar een huis- of oorarts je een antwoord op zou kunnen bieden. Ik ken jouw oren niet, en kan bij gevolg geen betrouwbare uitspraak doen hierover.

Voor het dragen van oordoppen hoef je je in ieder geval niet te schamen. Het is net verstandig om je oren te beschermen. Daarbij zal je vermoedelijk niet de enige zijn met gehoorbescherming. 

Probeer je oordoppen gerust al eens uit, zodat je weet wat je nog wel en niet hoort. Zo zou je kunnen proberen om een gesprek te voeren met de oordoppen in. 

Gr. Kenshin 

Reageer