Skip to main content

ervaringen met ponyleasen

Anomiempjeje
Forum|alt.badge.img+3

Hoi hoi

Ik vraag onder de ruiters wie er ervaringen heeft met een pony leasen want ik ga dat bij mijn eigen manege deze zomer doen in plaats van ponykamp. Ik ga dan een maand een pony leasen die ik zelf leuk vind.

10 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 426 reacties
  • 6 maart 2025

Dus je huurt die voor een maand en dan geef je hem terug en  die hele periode is hij alleen van jou, is dat het?  Hoeveel kost dat?

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Wat leuk! 

Het is wel handig om dan een stalling in de buurt te hebben of een stukje weiland dat je kunt gebruiken. Hoop dat je hier iets aan hebt en laat weten als je meer wilt weten!♥️

Liefs 🤗

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Nog wel een toevoeging op het moment dat je je pony/ paard voor jezelf hebt, ben je er zelf verantwoordelijk voor ik weet niet of je afspraken op de manege hebt wanneer er iets met je pony gebeurt, maar in overleg kun je wel zorgen dat de manege op de hoogte blijft en hoe het verder zit ook qua kosten.  

Liefs♥️

Silence
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 514 reacties
  • 6 maart 2025

Hii, 

Heb zelf 2 verzorgpaardjes (niet van manege). 

Spreek vooral goed af, wat mag je doen, wat niet, welk voer etc etc, er komt enorm veel bij kijken. Hoe het zit met verzekering is idd ook belangrijk, stel er gebeurd is met jou of de pony. 

Heel veel plezier, het is veel werk maar het zeker waard! 

Liefs Silence 

Anomiempjeje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 67 reacties
  • 7 maart 2025

@Diana 120 euro voor een maand

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 426 reacties
  • 7 maart 2025

@Anomiempjeje en blijft die pony dan op de manege of neem je die mee naar huis?

Anomiempjeje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 67 reacties
  • 7 maart 2025

De pony blijft op de manege maar ik mag er alles mee doen dus ook zonder zadel buitenritten en wassen

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 426 reacties
  • 7 maart 2025

@Anomiempjeje klinkt tof.  Doe maar voorzichtig, zo zonder zadel.

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 426 reacties
  • 7 maart 2025

@Anomiempjeje je bedoelt natuurlijk zonder zadel in de buitenbak; dat is zeker leuk.  Ik dacht eerst buiten in het bos en dat is gevaarlijk zonder zadel.

Anomiempjeje
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 67 reacties
  • 8 maart 2025

Haha sorry ja ik was vergeten een komma te typen 

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen