Vraag

emojis of niet ?

  • 15 June 2020
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Beste forum gebruikers... Ik merk dat ik de laatste tijd best vaak emojis gebruik bij het beantwoorden van jullie topics... Verder zie ik eigelijk helemaal niemand anders dit doen duss... Zijn emojis NOPE or DOPE 

Alvast bedankt voor je antwoord


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik vind het DOPE!

is is vaak meer duidelijk hoe je iets bedoelt. Als je alleen iets typt kan iets op meerdere manieren opgevat worden en door emojis te gebruiken kan dat dingen verduidelijken.

maar dat is mijn kijk hierop!

joeee👋

Hoi

 

Als je graag een emoji gebruikt, doe je dat maar. Dat doe ik ook. Zoals Sick-wurm hierboven zei kan een emoji wat verduidelijken rond hoe je tekstje hoort opgevat te worden. Van mezelf vind ik bijvoorbeeld dat ik soms wat droog overkom zonder emojis, dus daarom doe ik er weleens eentje bij. 

 

Mijn favoriete en meest gebruikte emojis zijn: :slight_smile::four_leaf_clover: 🏳️‍🌈

 

Gr. Kenshin

Heyy

Ik gebruik weinig emoji’s op het forum omdat als ik op het forum zit is  dat meestal met m’n laptop, en dan  zijn emojis net wat minder handig. Als ik op m’n telefoon appjes stuur gebruik ik wel vaak emojis!

Groetjs

 

hey 

 

ik gebruik zelf regelmatig emojis op het forum... 

maar dat is zeker niet altijd. ligt er aan of ik er zin in heb en of ik de goede emoji kan vinden die ik wil. want ik heb 2 telefoons en daar verschillen de emoji soms. en dan kan je niet de goede vinden... 

 

het maakt het duidelijker en soms maakt het ook voor mij gevoel het niet wat vrolijker 😊 als het een niet heel deprimerend topic is natuurlijk... 

 

mijn meeste gebruikte op het forum zijn: 🤔🤷‍♂️😒

 

groetjes blue

Reageer