Vraag

EK voorspellingen

  • 9 June 2021
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Wie gaat het EK winnen, denken jullie?  Wat zijn jullie voorspellingen voor het EK?


3 reacties

België of Frankrijk

 

Groetjes!

 

Ik hoop Nederland in ieder geval niet ik heb echt niks met het EK. Vandaag de hele tijd van die jongens op zo toeter te blazen terwijl je heerlijk wil liggen zonnen in de achtertuin op het begeven moment heb ik maar een koptelefoon opgezet tegen die herrie. En vanavond vinden ze het dan weer leuk om vuurwerk af te schieten waar ik dus doodsbang voor ben ik lag al weer in de hoek van de kamer te flippen. Dus ik heb echt niks met het EK of WK daarbij het laatste WK die vrijdag dat Nederland toen speelde had ik helemaal een trauma. Toen reed als eerst die vrachtwagen strak langs me heen waar me bril en knuffel onder lagen en savonds ook nog heel veel vuurwerk dat was de meeste heftigste dag ooit voor mij.

 

Hallo LachBTS :)

I don't know. Ik heb zelf echt totaal niks met het EK. Ik snap ook niet echt waarom er zoveel enthousiasme is om het EK. In mijn buurt kom ik 5 dingen tegen dat met het EK te maken heeft en dat is nog weinig in vergelijking met sommige buurten.

-TheMightySlayer <3

Reageer