Eet combies😋

  • 19 April 2020
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heeyyoo,

Iedereen eet en drinkt dagelijks (dat hoop ik). En iedereen heeft vast wel een bijzondere of gekke eet of drink combie. What the fk you talking about Spookyzx. Nou simpel ik wil eet combies weten jullie bijzondere eet en drink combinaties. Voorbeeld: pindakaas met jam, of banaan in cola. Zoiets. Snapje?

Dus om het wat makelijker te maken hier 3 vragen:

1. Wat is jouw lekkerste eet, en drink combie?

2. Van welke combie heb je wel is gehoord, maar lijkt je walgelijk?

3. Noem een combie waarvan jij denkt dat die best lekker kan zijn, en 1 die je helemaal niks lijkt.

Wat is nou het gene wat jij altijd mixt met elkaar en waarvan jij denkt van poh hier zouden ze gewoon een verpakking van moeten maken. 

Je kan het zo gek niet bedenken. Dus kom op forummers! 

See ya!

Spookyzx. 

Trouwens 1 regel: (boo) bedenk please bij optie 3 echte combies en niet hondenbraaksel met rijst, want niemand vind dat lekker. En als je dat wel lekker vind, dan ga ik me hele leven lang opzoek naar jou om jouw je portie hondenbraaksel met rijst te geven. En eten zul je! Ook al zullen we allebei 108 jaar zijn en ik met me wandelstok en jij in je rollater 😅😂. Zou wel een toffe achtervolging worden hahaha😂😂.


4 reacties

Hallo Spookyzx :)

  1. Pindakaas met hagelslag vindt ik lekker en ik heb ook is een keertje een broodje gesmeerd met jam, hagelslag, pindakaas en chocoladepasta, smaakte vrij matig.
  2. Broodje met pindakaas, mayonaise en banaan.
  3. Kan best lekker zijn; Rijst met hondenbraaksel (nee grapje). Patat met honing/nutella lijkt mij wel lekker. Niet lekker: Melk met Liga erin (Is een keertje gelezen in een artikel ofzo)

-TheMightySlayer <3

Hi Spookyzx,

 

waarom zijn jouw vragenlijsten altijd zo ingewikkeld, ZUCHT 😴, hahaha

(das eentje om over na te denken  hè Spookyzx :thinking: , ik ben benieuwd….)

 

om het wat makkelijker te maken hier 3 vragen:

 

1. Wat is jouw lekkerste eet en drink combi?

uhm, ik wilde zeggen boterham met pindakaas, maar ja, die had iemand al gezegd :cry:

Ik ga dus voor een boterham met speculaaskoekjes en dan soppen in warme thee met suiker. Echt lekker. Das eten en drinken tegelijk. Ik noem het 'het nieuwe eten’,  klinkt wel catchy, alleen daarom al willen mensen het...

Andere lekkere combi's van eten en drinken zijn van lichaamsdelen met Nutella, maar da mag zeker nie :yum:

Je mag mij er wakker voor maken als ik het lichaamsdeel uit mag zoeken...

 

2. Van welke combi heb je wel is gehoord, maar lijkt je walgelijk?

alles wat lekker lijkt, maar waar op het eind dan zó nodig ineens kaas op moet, die dan onder de 'salamander’ smelt. Een salamander is zo'n soort straalkacheltje waar ze eten onder zetten in een restaurant. Dat klinkt ook al niet lekker. Iets wat onder een salamander gelegen heeft…….best vies, dus die stuur ik ook in.

Gerechten die daar dus ook onder vallen, i.v.m. die gesmolten kaas, zijn :

  • kapsalon
  • kapsalon
  • en nog eens 
  • kapsalon

Zonde van alles wat er onder die kaas zit.

Verder lijkt me walgelijk:

  • 'haring-ijs’ (niet van tentharingen, maar van die die rond zwemmen of beter gezegd rond zwommen)
  • 'haring met slagroom’
  • augurk bij de thee, das kennelijk lekker als je zwanger bent

3. Noem een combi waarvan jij denkt dat die best lekker kan zijn, en 1 die je helemaal niks lijkt.

Eentje die lekker zou kunnen zijn:

  • gefrituurde milkyway of mars of bounty ofzo

Eentje die me helemaal niks lijkt:

  • drop-ijs
  • pizza met kaas er over…. juk...

 

Wat is nou het gene wat jij altijd mixt met elkaar en waarvan jij denkt van poh hier zouden ze gewoon een verpakking van moeten maken. 

Ik heb je wel door Spookyzx :rage:

Ik ga eerst wel een patent aanvragen, anders ga je het stiekem 'verkopen’ :rofl:

Datzelfde is me al eens overkomen met ‘patatje joppie chips’, de wasknijper, de paperclip, de post-it papiertjes en de gevuld eitje salade van de reclame. Hmm, het kan zijn dat ik toen aan het dromen was, maar toch..

Ok, omdat je zo aandringt ga ik toch voor die ‘gesopte boterham met speculaaskoekjes met zoete thee’. Dat wordt vast een knoeiboel in een pakje, maar ja, je vroeg er om.

Btw ik heb al gelijk allerlei varianten bedacht: verschillende soorten brood, verschillende soorten boter (ik doe roomboter, want das het lekkerste, maar ok), verschillende soorten thee, dus het wordt een goudmijntje, denk ik. Als het een succes wordt, wat ik denk, gaan we daarna varianten met koffie en andere dranken op de markt brengen.

Je kan het zo gek niet bedenken. Dus kom op forummers! 

Precies. Zo is dat!

 

See ya!

Spookyzx. 

 

Okay, see ya!

Bye lieve Spookyzx

 

Groetjes,

M&M's

 

Wow, nou vergeet ik één hele goeie combi die overal bij kan en dat is/zijn:

 

tromgeroffel…. wat meer tromgeroffel………

….nog wat tromgeroffel…...

 

:tada:  M&M's   :tada:

Wat is jouw lekkerste eet, en drink combie? Kaas met jam 😍

2. Van welke combie heb je wel is gehoord, maar lijkt je walgelijk?  Pindakaas met banaan

3. Noem een combie waarvan jij denkt dat die best lekker kan zijn, en 1 die je helemaal niks lijkt

-ik denk dat aarbeie met banaan en yougurt door elkaar mix dat dat de hemel op aarde kan zijn

-vieste lijkt me pindakaas met aardbei 

Reputatie 1
Badge

Heeyyoo,

Iedereen eet en drinkt dagelijks (dat hoop ik). En iedereen heeft vast wel een bijzondere of gekke eet of drink combie. What the fk you talking about Spookyzx. Nou simpel ik wil eet combies weten jullie bijzondere eet en drink combinaties. Voorbeeld: pindakaas met jam, of banaan in cola. Zoiets. Snapje?

Dus om het wat makelijker te maken hier 3 vragen:

1. Wat is jouw lekkerste eet, en drink combie? 1. combi is met een i niet met ie ennn dorito's met chocola… lekker gezond hehe

2. Van welke combie heb je wel is gehoord, maar lijkt je walgelijk?  Chips gebruiken als een soort cornflakes..

3. Noem een combie waarvan jij denkt dat die best lekker kan zijn, en 1 die je helemaal niks lijkt. Nutella op een pizza (en dan met saus en kaas enz) lijkt me lekker.  Brood met kaas en appelstroop lijk me vreselijk. (een vriendin van me eet dat )

Wat is nou het gene wat jij altijd mixt met elkaar en waarvan jij denkt van poh hier zouden ze gewoon een verpakking van moeten maken.  dubbelvla is onzin. gemixt is veel lekkerder :)

Je kan het zo gek niet bedenken. Dus kom op forummers! 

See ya!

Spookyzx. 

Trouwens 1 regel: (boo) bedenk please bij optie 3 echte combies en niet hondenbraaksel met rijst, want niemand vind dat lekker. En als je dat wel lekker vind, dan ga ik me hele leven lang opzoek naar jou om jouw je portie hondenbraaksel met rijst te geven. En eten zul je! Ook al zullen we allebei 108 jaar zijn en ik met me wandelstok en jij in je rollater 😅😂. Zou wel een toffe achtervolging worden hahaha😂😂Lijkt me leuk! zie je dan :sweat_smile::blush:

 

Reageer