Vraag

Eerste keer blowen

  • 1 December 2020
  • 5 reacties
  • 261 Bekeken

Badge

Ik rook al een tijdje (ook zware shag), maar  ik wil binnenkort een keer blowen (hasj) met vrienden die het al langer doen maar ik heb hier een paar vraagjes over

-hoeveel trekjes is genoeg om stoned te worden?

-hoelang blijf ik stoned?

-hoelang blijven me ogen rood?
-kan ik nog normaal rennen enzo 

-het verschil tussen hasj en wiet

-misschien een paar tips 


5 reacties

Absoluut niet doen, je gaat daar later absoluut 100% veel spijt van hebben.

Badge

@AnoniemS ik snap wat je bedoeld, maar het enige  wat daar verslavend aan is is de nicotine in de tabak, maar ik rook toch al

 

Reputatie 7
Badge +19

Heey

ehmmm ja… ik zou er als ik jou was ook niet aan beginnen maargoed ik antwoord wel ff:

-hoeveel trekjes is genoeg om stoned te worden?   Verschild heel erg per persoon en per joint (hoeveel wiet/hasj).

-hoelang blijf ik stoned?   Licht eraan hoeveel je smoked… denk tussen half uur en 2 uur

-hoelang blijven me ogen rood?   Idk verschil, sommige krijgen helemaal geen rode ogen

-kan ik nog normaal rennen enzo?  Ja

-het verschil tussen hasj en wiet?   Het verschil is is dat het een ander deel van de plant is. Hasj heeft meestal een hoger THC gehalte.

-misschien een paar tips?   Ehmmm gwn niet doen, en anders. Drinken bij je hebben, niet te snel de joint oproken, 1e keer niet te diep inhaleren want het valt zwaarder op je jongen dan een sigaret 

Badge

@jaivy  dankje

 

Badge

hoe snel je stoned word kan aan verschillende dingen liggen. als je super licht bent word je vaak sneller stoned dan als je wat zwaarder bent ( dit is natuurlijk helemaal geen probleem) . na maximaal 2 teugen stoppen, ff wat drinken en ff afwachten hoe je je voelt. bekijk het zo, het ergste wat gebeuren kan is dat je alles uit kotst. Van wiet ( heb ik tenminste) dat ik echt lui e relext word en van hasj gwn lekker relext maar niet super lui.  Ga naar de kruitvat voor oogdruppels , zo heb ik jaren me rode ogen kunnen verstoppen. En het belangrijkste van alles is gewoon genieten :)

Reageer